Help!

Hej hej....
Nu har jag en del svåra beslut att fatta. Som ni vet så har jag hela FEM underbara ponnyer i min ägo just nu. Classic,Sweetie,Pix,Wille och Dissan. Men nu är de så, att jag bara precis kan ge alla den tid de behöver, jag kan inte ro för de. Men jag hittar nya hästar och ponnyer HELA TIDEN som jag så gärna skulle vilja ta med hem till Soreca, men jag kan inte ha hur många hästar som helst. Classic har en medryttare fem dagar i veckan. Så hon är avklarad. Dissan vill jag ha kvar här hemma så han är skakad.
Men så är de de andra tre, Pix , Wille och Sweetie. Jag ska inte, UNDER NÅGRA OMSTÄNDIGHETER sälja dem, nej nej!
Men om de är NÅGON som skulle kunna tänka sig att rida/sköta om någon/några av dessa hästar några dagar i veckan så är ni mer än välkomna att mejla till mig. MEN! De finns några krav, jag vill att ni ska vara SERIÖSA, de finns några (nämner inga namn) som jag inte uppfattar som seriösa, om de mejlar så säger jag bara de till dem, på ett snällt sätt.
Men som sagt, jag har nämligen hittat en ung häst/ponny som jag gärna skulle utbilda vidare, Både Classic och Pix är i stort sätt färdig utbildade, och Wille är inte lång där ifrån. Jag vill ha lite utmaning, i vanliga fall kunde jag få de av dissan, men nu är jag glad bara jag får skritta honom lite.
Jag vet inte vad jag ska göra, hjälp mig, snälla!

(Här ser ni vad jag har för ryttare/ridning till mina hästar)
Classic - Medryttare fem dagar i veckan
Dissan - Rehabiliteras
Pix - GÅR ATT "HYRA"
Wille - GÅR ATT "HYRA"
Sweetie - GÅR ATT "HYRA"(möjligen tillsalu)
MVH
/R

2011-10-11 | 21:13:25 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Wir

Jag har ockkså för många hästar :( Men jag älskar dom alla så mycket, jag vet inte vad jag ska göra! Och jag vill helst känna dom som köper hästarna...usch:/ Lycka till!

2011-10-12 // 19:27:09
» ponnypenny

Ja, jag med! det kanske helt enkelt finns för mycket lufthästar och för få som vill ta hand om någon annans lufthästarXD

Kram

//E

2011-10-13 // 18:49:17
» iza

samma här!!!!

min blogg stuterimoon.blogg.se eller stuterimoon.n.nu

//I

2011-10-17 // 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback