Kul kul!

Idag tränade jag med teamet :) Vi gjorde markarbete och det gick sådär. Fly bytte bara galopp hela tiden och när jag försökte byta så gick det typ inte och hon ryckte upp huvudet o.s.v. :( Jaja, detta tränade vi på:
Cavaletti :)
Sockerbitshinder, ett galoppsprång emellan :)
Lite kobinationer och snäva svängar, 60cm höga hinder :)
Outfit:
---------------------------------------
Vill även säga att jag hjälper http://Ponnypennystall.bloggsida.se lite med hennes hästar och så och lägger även upp lite inlägg där då och då :) Så där kan ni hitta mig med :)

2011-10-01 | 20:00:01 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Maddjo

Anastasia då?

2011-10-01 // 20:22:01
» J på soreca

Maddjo: Jag ska skriva om henne<3 :)

2011-10-01 // 22:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback