Orkar inte vänta...

Hejsan! Undrar lite bara vad som hänt med alla våra läsare och alla komentarssugna läsare dessutom.
För att ha runt 40 läsare varje dag så förstår jag inte varför ingen komenterar på överraskningen. Funderar på att lägga ner den för om det är så få som vill höra så är det ingen vits med det i alla fall... :(
Är dessutom på uselt humör. Fly och Indie fick vila idag. Bara ha det bra i hagen och bli bra vänner. Jag var där nere en stund med dom men inget mer. Båda hade rullat sig men annars såg dom ut att må bra där dom stod och betade på samma tuva. Så gulligt<3
Men i alla fall, vad är det ni vill ha?
Vad ska vi skriva om?
R är typ aldrig inne och skriver och ännu värre är det med S... Och det är ju typ dom som driver Soreca. Min del av det hela spelar ingen roll.
Känner att det är två personer inom lufthästevärlden som jag är "vän" med...
Annars känns det bara som om jag inte är välkommen hos dom andra.
Så hur är det? Hur ska det bli? Komentera så får vi väl se...

2011-10-22 | 14:09:47 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Blir lite besviken, för jag kommenterar varje dag.

Och går in på soreca nästan varje timme på

Uppdatering.



// Neiwada

2011-10-22 // 15:58:19
» Dimsdale

Så ska du inte känna J! Jag och Kungsgården ÄLSKAR alla dina inlägg (och S & R inlägg också).

Du kan alltid lita på oss, i vått och torrt.

LOVAR att börja kommentera ÄNNU mer! :) <3

2011-10-22 // 16:15:24
» ponnypenny

Äsh jag ommer inte på mnågot att skriva, men bara så att du vet, att jag vet, och vi alla har depperioder, och det måste man få ha... Men då är det också viktigt att ha någon vi sin sida, och jag hade dig så du vet väl att jag alltid kommer finnas där... (nåja, kanske inte alltidalltid men du fattar;D) Är det något så kontakta mig så ska jag försöka mitt bästa!

Din bloggvän

//E

2011-10-22 // 19:15:45
» Hjerpe Stall

Alla era inlägg är bra! <3

2011-10-23 // 09:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback