Öva,öva,öva!

God kväll människor!
Idag har varit ett rätt så lugn dag, Classic reds av sin medryttare, Dissan fick en promenad, och Wille fick gå i skritten. Så då passade jag på att ge Pix en ordentligt dressyr pass, hon är rätt så mjuk, men behöver mjukas upp ett tag innan man kan börja jobba henne. Men efter ett tag så gick hon jätte bra. Och då slutade jag där, man ska sluta när de går som bäst! Nu börjar de kännas lite tomt eller vad an ska säga, Wille är såld, till sin förra ägare Kungsgården. Classic rids av sin medryttare fem dagar i veckan (Tisdag - Lördag) , och så har jag henne måndag och Söndag. Dissan har börjat sättas igång nu, skritt och trav bara. Men de går framåt i alla fall, Pix går just nu bättre än någonsin. Men sedan har vi lilla Sweetie då, henne hade jag tänkt rida lite mer nu när jag har tid, dressyr bara dock. Hon har blivit lite som en egen sorts Rehab åt Dissan, jag släpper de två i samma lilla hage, i en zig-zag hage, för att Dissan inte ska springa för mycket. Jag tycker att de hela flyter på galant. I alla fall, nu ska ni få se Pixs lilla s.k "oufit" för dagen:
Svart allround sadel
Svart allround schabrak
Ljusblå lindor (Fram + bak)
Enkelt 3-delat bett
Randigt ridtäcke
Svarta gummi boots (Bara fram)
Svart aachen träns
De var allt, vi hörs imon, och då åker min fina Wille!
/R

2011-10-20 | 20:31:42 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback