upptagen

är så sjukt upptagen av skolan just nu (och killar) så jag hinner inte med antingen bloggen eller mina kompisar (??!!)
dumma mig. ska skärpa mig.
men ni komenterar så lite, lixom vi har väldigt många läsare men bara ca 6 komentarer varannat inlägg? så det blir för er att skärpa er lite också ;) men pöss på er för att ni läser i vilket fall!

men kan uppdatera er lite om vad som hänt:

*kvalat in till SM med Q, så nu sattsar vi riktigt mycket, jag och min bebis :*
* kom 5a med Hip hop i LC hoppning.
* jag och prins hoppade 80 cm galant! *stolt*

sen massa annat som jag inte orkar skriva om nu.
jag o Power ska ut och ta en tur i skogen denna fina (inte) höstdag.

------

BTW! jag var på GP-ponny kvalet på bulycke ryttarförening idag som också är min hemma klubb (på riktigt). så jag undrar, var någon av er där?
och är det någon som ska på GP-ponnyn på billdals riddklubb? kanske kan ses då :)
så aa!
------
kommer nog upp "5 sanningar" senare om ni har tur.

PÖSS
//S

2011-10-09 | 17:50:10 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» V på Drottningholm

Hej!

Såg att du hade tävlat på GP-ponnyn.

Och att Bulycke Ryttarförening är din hemma klubb.

Jag rider också där.

Det gör A också.



Kram V på Drottningholm

2011-10-09 // 20:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback