5 sanningar :)

Vill bara skriva 5 sanningar om mig själv för att jag vill det! :D
  1. Min mamma har cancer...
  2. Min mamma har betäckt våran (riktiga) storhäst och nästa år kommer det ett litet föl :D
  3. Jag har en egen häst på riktigt också och hon är den mest underbara!!
  4. Min nuvarande häst plåstrar om såret i mitt hjärta efter att jag miste min häst för drygt 4 månader sedan...
  5. Om det händer min häst något så går jag under...
--------------------------------------
Fly var duktig idag :) Vi red dressyr i manegen och hon skötte sig utmärkt. Hon verkade lite trött och hängig dock så jag ska hålla ögonen på henne. Tog inte tempen men får se imorgon. Annars var hon mjuk och fin. Orkade dock inte hålla den korta galoppen. :(
Sedan red jag Anastasia. Det gick inte så bra. Hon var rädd för allt och fnyste och for... haha. Lite stel också. :/  men jaja. Sedan gick jag ut i hagen. Samma som igår. hon galopperade runt först och tittade sedan på mig. Tog även ett steg mot mig men backade igen. <3
Tropas fick hälsa på henne och man märker verkligen att hon var mycket lugnare med honom i närheten.
Sedan gick jag till Skäckla. Jag har ju såklart kollat att hon mår bra nästan varje dag men jag har inte tagit henne på någon promenad eller så. Så idag tog jag med henne ut på en promenad tillsammans med Tropas. Dem blev superkära och nosade på varann hela tiden <3 naaw.
Skäckla var pigg och ville gärna springa. Men jag fick bestämt hålla in henne och släppte sedan henne i hagen igen. <3
Sedan hade jag lektion för Sagas medryttare. Dem har blivit riktigt duktiga och idag fick hon hoppa :)
Skickar även ut mailet för nästa teamträning idag ;)

2011-09-27 | 20:48:56 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» //R

åh gud vad synd om din mamma har cancer! :(:(

ledsen för din skull! :´´(

2011-09-28 // 16:18:04
» J

//R: <3

Kram J

2011-09-28 // 17:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback