Ang. tävlingen :)

Hej! Ville bara säga att resultaten kanske kommer upp ganska sent imorgon kväll eller på måndag då jag är upptagen typ hela söndagen. Hoppas att det är okej! :D
-----------------------------
Ville även säga att Tashi är till salu igen. Lite info:

Touch the fire "Tashi"

Ras: Arabiskt fullblod

Färg: Brun

Kön: Hingst

Född: 2005

Mankhöjd: 159,5 cm

E: Desperado

U: Duchesse

Info: Tashi är en underbar hingst. Trots att han är hingst så funkar han bra med ston. Rymmer inte och tjuvbetäcker och sånt :) Han tävlar svår nivå i dressyr, terräng och hoppning och har ett underbart temperament. Dock vill han stå ensam i en hage. Han kan svänga på en femöring och hoppar ändå. Trivs med mycket motion och mycket tävlingar. Han har väldigt fin stam och kan bli en utmärkt pappa då han är pappa till Fly like a bird(min bästa tävlingshäst som hoppar bana på 1.30och dressyr på hög nivå! Även bra i terräng) och Dimanche eller Mimmie som hon kallas(Under inridning, underbar i dressyr, hoppar 1m löshoppning)
Vill gärna komma till ett gott hem där han får tävla och träna mycket men även får mycket kärlek.


2011-09-17 | 20:20:53 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Zandgården

Hej! Jag har ganska nyligen startat ett väldigt fint stuteri för arabiska fullblod. Om det låter som ett bra hem för Tashi, så mejla gärna: [email protected]

2011-09-17 // 22:00:04
» J

Hej! Ja det gör det! Jag mailar så pratar vi mer!

Kram J

2011-09-18 // 16:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback