Bara jag

nu ett inlägg om bara MIG

På riktigt heter jag S**** ***** och har 2 riktiga syskon och 3 halv syskon.
Mina föräldrar är skillda sen jag gick i 2:an.
när dom var tillsammans bodde vi i ett stort fint hus med stor trädgård och en big pool. vi hade en hund som hette Dino och var en schäfer. alla var vi lyckliga. men det var innan mamma var otrogen med våran granne.
Mamma ågrade sig men pappa ville inte förlåta henne. så det blev till att flytta från paradiset.
sedan dess har jag flyttat 7 gånger på 6 år.
Men alla dom gångerna har jag flyttat inom GBG.

jag har alltid varit en av dom "populära" i min klass. alla har avgudat mig om man säger så :P
jag har haft 12 killar varav 5 av dom varit seriösa.
men hur mycket killar och status jag hade var jag inte riktigt lycklig.
saknade alltid något. har fortfarande inte hittat det, men den saken var :en äkta vän
finns det sånna säger jag till mig själv innan jag ska sova?
men i 6:an började jag göra dumma saker som jag helst inte tar upp på bloggen.
efter det fick jag stå ut med att folk ropade dumma ord efter mig som: hora, äckel, freak mm.
men jag visste ju att det inte var sant.

sen kom det tillbaka, det med statusen och alla killar.
i 7:an splittrades klassen och då kändes det som om jag FANNS igen.
nu går jag i 8:an och våran klass är som en ända stor familj. ÄLSKAR alla som går i min klass!
finns inga bättre personer. kan berätta allt för alla i den klassen (även killarna)

har haft ett tufft liv, men det vänder alltid!
okej, har en svår period nu utan vänner mm. me´n det är på bättrings vägen.
felet med mig är att jag alltid tror och litar på personer som jag innerst inne VET att dom kommer svia mig.
-äsch, tänker jag bara, litar ju på denna personen.



Jag som blond chheeeyyyy ;D



ska åka nu :)
PUSS <3
//S

2011-09-10 | 14:45:50 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback