bby <3

dom söta sms:en bara rullar in på mobilen <3
nu säger han att jag är den rätta för honom mm. ;)
ska hem till honom imon. helt ensamma. hemma hos honom. bara vi två.
ja? vart kommer det sluta tror ni? ;)
HAHA <3

till hästar nu då:
har ridit prins lite snabb dressyr där vi jobbade på övergångar och tempoväxlingar bl.a
har också ridit ut på Power i spöregnet. Regntäcke och jacka på! jag veté faan hur vi såg ut :P
Ska snart ut och kvällsfodra i stallet. min tur idag.

dagen imon kommer se ut såhär typ:

* skola först.....
* dra hem till killen och mysa med film <3
* till stallet och rida prins, Q och Lolli.
* hem och DUSCHA!!!!
* TV.
* Nanna sött i min säng.

kommer skriva mer imon om jag hinner :)

PUSS <3 <3

//S

Ps. har anmält mig till R's dressyr tävling! Ds.

2011-09-12 | 21:10:39 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Karin

Jag har i 7an nu. Jag har inte haft en kille sen jag gick i 2an. Då frågade man chans, men hur gör man nu?

2011-09-12 // 22:08:35
» //R

till S!

åh, du och din pojkvän! ni ser så lyckliga ut!

2011-09-16 // 18:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback