Bilder:)

Tog lite bilder på Fly på dem senaste tävlingarna ;)
Även en liten bild på Mimmie i hagen.
----------------------------------------------------------------
Dagen då också, när jag mockade hos Anastasia idag såg jag att hon har haft diarée inatt :( Hon är antagligen lite nervös efter allt det nya. Jag släppte henne i hagen tillsammans med Mimmie men det gick inte bra.. Mimmie är ju hur go som helst i boxen men hon kan inte stå med någon i hagen. Jag visste det redan innan men jag eftersom att dem blev så bra kompisar i boxen så tänkte jag att det kanske skulle kunna gå. Men det gjorde det inte. Så jag satte Anastasia i en grushage bredvid Fly's så att dem skulle lära känna varandra innan jag tänkte släppa ihop dem istället i samma hage. Sedan red jag Happyland. Han skötte sig utmärkt och jag gav honom ett bad och flätade svansen innan han fick gå ut i hagen med ett svetttäcke och ett regntäcke. Sedan red jag Alfred. Han skötte sig också bra och jag avslutade med att rida över en bom. Sedan ställde jag in Anastasia och Fly i skrittmaskinen. Först gallopperade Anastasia på stället och försökte vända sig om. Men hon sparkade aldrig bakut eller så. Fick bara typ panik. Fast ändå inte. Sedan lugnade hon sig och trippade runt därinne. När jag tog ut henne var hon svettig men verkade inte rädd eller så. Fly tävlades ju igår så hon behövde bara få skritta lite idag :)

2011-09-16 | 22:25:48 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ELLLIINN

Hejsan svejsan!!! Alla bloggläsare! Om det är okej så tänkte jag skriva dikter till er!!

STORM

"Storm du söta, rara

man möta.

Med små steg,

i galopp vi far!

Vi har

en otrolig fart genom skog och terräng.

Älskade Storm"

Storm är ett kolsvart arabiskt Fullblod!

KRAMIZ!

2011-09-17 // 19:01:47
» Hjerpe Stall

naaaw, va söta hästar :')



kram hjerpe

2011-09-18 // 19:57:52
» J

<3

2011-09-18 // 21:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback