bra av er

statestiken e grym! ;D fortsätt så!
har precis kommit hem från skolan och ska snart rida :) sen blire MSSA läxor :( matte 5 sidor och franska glosor. :P
R är i Danmark och kommer inte hem förräns imon tror jag? så då blir det bara jag och J kvar ett tag ;)
*suck* e as trött och ändå försov jag mig 45 min! 10 min innan jag skulle gå -.-
nu ska jag bara chilla med mina bästa kompisar spotify och facebook ;D

har bara en liten fråga bara;
Vill NI att vi ska ändra på när vi bloggar? för vi kan ju inte vara helt perfekta :)

2 innlägg minst kommer komma upp snart!



ni får en härlig sommar bild på mig nu ;D saknar sommaren ;(

PUSS
//S


2011-09-06 | 14:53:43 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hjerpe Stall

skulle vara kul om det kom lite hästar som var till salu :D



Lycka till med Prins :)

2011-09-06 // 15:06:43
» Maddjo

Lite mer hästar till salu och kanske lite fler tävlingar?

2011-09-06 // 15:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback