Dessa j*vla småungar!

Okej, de har har absolut INGET med Soreca att göra, men måste skriva av mig lite.
Jo, jag har en sköthäst. Och han står på en ridskola, och på höstlovet ska ridskolan ha olika aktiviteter, och jag hade anmält mig till tre av de fyra, på honom då. Vi kan kalla honom FFFF.I alla fall, så får jag ett ejl från ridskolan, bara " Kan du ta någon annan den första aktiviteten?" Jag bara "visst, okej." Sedan får jag ett till, och sedan ett till, och jag bara "varför?" De bara " de är en liten tjej som hemskt gärna vill rida ffff, och har blivit lovad nu av oss" Jag höll på att kasta datorn i golvet. Dessa j*vla små ungar!!! De får ALLT som de pekar på! Nu har jag honom EN, EN av aktiviteterna. Jag tror att jag slår ihjäl dem, både ridskolan och henne. Och så hennes mamma, som kom fram till mig idag i stallet o bara "Min dotter vill ha FFFF, ridskolan har lovat de!" I en sådan "Haha," ton. Jag fick typ bita ihop och le såklart. Jag HATAR dem!!!
Dessa små ungar med sina j*vla mammor. Ridskolan tror att vi som är där och hjälper till (dvs jag) tar vilken häst som helst. Men när jag för en gång skull kan rida min sköthäst, så nej nej, då kommer den där j*vla ungen och grinar och får precis vad hon vill ha! Förlåt om jag svär, brukar verkligen inte göra de, men jag är så j*vla arg bara!
Tror på fullt allvar att jag slutar att hjälpa till, slutar på ridskolan och typ sprider dåligt ryckte om dem, hatar dem!
Men vad kan jag göra, ungens mamma typ betalar extra för att få rida FFFF. Fast än ridskolan alltid säger "först till kvarn" så får hon de såklart. Hatar dem, hatar dem allihop!
/R

2011-09-29 | 21:05:29 | | 9 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

Du vet ju att FFFF inte trivs och han är ju rätt gammal. Han behöver dig! Och ridskolan med! Fortsätt för hans skull! Du gillar ju att vara där. Skit i dem. Fortsätt försök ändå!! :D

Kram J

2011-09-29 // 22:49:44
» stalltinkerbell

Det är så j*vla jobbigt det där, när man måste byta häst för att en liten unge vill!

2011-09-30 // 06:49:52
» Kungsgården

Förstår hur det känns!

Men på våran ridskola har vi inte några skötare. Man får ha en häst 4 gånger sedan byter man. Men man kan ju alltid komma dit och sköta om de.

Men håller med!! De små tror att de kan göra vad de vill! :/

2011-09-30 // 07:42:46
» Starlufthästar

Det borde känas jobbigt.Men du ska väl inte sluta på ridskolan och låta ungen vina och skrata när hon får ffff för sig själv.Jag tyker att du ska Forsäta på ridskolan.

2011-09-30 // 15:07:45
» Maddjo

Kungsgården: Rider du på Tfrk? :o

2011-09-30 // 15:35:48
» ELLLIINN

håller med... Alltså de där snorungarna ska alltid få som de vill annars blir det skrik och gråt. Föräldrarna blir arga o.s.v. Jag tycker att DU skulle ha FFFF!!! Inte den där ungen! De är ju så jävla bortskämda!!!! Det var det fast...

...p.s. jag ramlade av på ridskolan i Onsdags!! (riktiga hästar) och stukade foten. ajaj aj!

/Elin=(

2011-09-30 // 16:31:52
» R

Tack alla, ja. Klart att jag fortsätter, men de e på håret. Jag får bara bita ihop helt enkelt, och ja J, han trivs inte, både ridskolan och jag tycker att jag ska köpa honom, t.o.m mamma tycker så, men inte pappa....

/R

2011-09-30 // 20:28:29
» //R(jlrk)

håller med!

det är så j*vla jobbit när dom kommer och säger:

- nu ska jag ha honom!

f*n vad man blir arg!

jag blev det för bara några dagar sen!

då kom en tjej som bara hade ridit några gånger och sa till mig!:

- nu är det min tur att rida henne , jag måste få rida henne och om inte jag får göra det kommer ridläraren att stänga av dej!

såklart trpdde jag inte på det sista hon sa men man blir ändå skitsur , men som tur fick hon inte rida den jag ville rida! mohahahaaaaa...........

2011-10-01 // 14:49:58
» Josse

R: Gud vad jobbigt att t.o.m. din mamma tycker det och så är det bara din pappa typ... <3

Love, J

2011-10-01 // 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback