:(

Jag känner mig lite nedtryckt för Hjerpe stall ska helt plötsligt ha en tävling samma dag som jag ch nu även Stall chiquita. Jag vill helst inte flytta min Terrängtävling för det var ju ändå jag som arrangerade en tävling först på det datumet. Skulle någon vilja flytta sin tävling för man kan ju inte vara med på olika tävlingar på samma dag...
Eller ska jag behöva flytta min tävling eller ska vi tävla om vem som får flest anmälningar så blir det någon tävling där ingen anmäler sig för alla har redan anmält sig till en annan tävling?

2011-09-08 | 21:41:59 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hjerpe Stall

Ojj förlot! Visste faktist inte det, byter datum. Ber om ursäkt vi ska absolut inte tävla om det. Kramar hjerpe stall

2011-09-08 // 22:05:41
» J

Hjerpe stall: Det är lugnt! Jag kände först att det bara var lite synd att du hade på samma datum så tänkte jag att jag skulle fråga om du kunde byta datum, och sen så såg jag att stall chiquita också skulle ha en dressyrtävling på samma datum, fast att hon hade anmält sig till min tävling... jaja men det är lugnt! :D

Kram J

2011-09-09 // 09:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback