Går och dör

Hej då världen! Nu går jag och dör! hatar mitt liv. hatar allt.
inte kul att komma in i klassrumet och alla "kompisar" tittar på mig och sen brister ut i gapskratt för att jag kommit in genom dörren.

Jag hör hur dom småfnissar bakom min rygg. Jag är inte döv??
9 gången jag kommer fråta mig själv till sömns idag.
Trodde jag hade vänner, men nej. hade helt fel. Finns ingen som tänker på mig. Jag bara är.

Håller masken under dagen och låtsas inte om alla, är den perfekta tjejen i skolan. Men den tjejen håller inte under kvällen. Då kommer det. Kan inte sluta gråta förräns jag somnat och sover en djup sömn, bort från alla bekymmer, bort från ALLT. sömnen är min ända fria värld där JAG finns och inte bara "är".
Mamma och pappa tror dom känner mig och vet vad jag håller på med efter skolan. dom vet inte ett SKIT om mig! dom känner mig inte änns! pappa kommer inte änns ihåg hur gammal jag är eller vilken skola jag går i.

VAD FAAN SKA JAG GÖRA????????
ja, kalla mig PMS barn. bryr jag mig? nä, inte ett dugg. Bryr mig inte ett jävla skit om dom idioterna till klasskompisar.
bryr mig bara om mig själv just nu.
Och sen när mamma och pappa faktiskt märker att jag mår dåligt så tror dom att jag ska sitta och kunna prata ut med någon jävla kärring som tydligen kallas KRUATROR. HAHA! patetiskt.

Detta har inte med bloggen att göra, men MÅSTE skriva av mig. kan inte göra det lika bra på min andra blogg...
<och nej, jag kommer inte ta livet av mig.

//S

2011-09-08 | 21:45:25 | | 10 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Dimsdale

Finns S! ♥

2011-09-08 // 21:59:04
» Maddjo

Men GUD! Hur kan dom? Du är en av de snällaste personer jag känner! Varför ska du bli behandlad så? Aaaarr...... Man blir bara så jävla arg på sånna människor! Varför skrattar man för att nån kommer in i ett KLASSRUM?! Jag vet hur det är! :(

2011-09-08 // 22:03:43
» J

Va?! Jag känner ju inte dig speciellt väl men jag tänker på dig jätte ofta sen sist och blir glad bara jag tänker på dig!!! VEM, kan göra så? Vem kan ens tänka så?!

Jag finns alltid vet du, om du vill prata så är det bara att ringa! Jag fattar precis vad du känner! Det gör jag eftersom att jag har känt på samma sätt, fast det var faktiskt inte så illa...

Men finns, det hoppas jag att du vet!

Puss J

2011-09-09 // 09:14:23
» Hjerpe Stall

finns, bara att mejla om du vill prata om det ♥

2011-09-09 // 16:15:56
» ELLLIINN

ååh stackars dig!!! vi läsare bryr oss om dig!!!♥

2011-09-09 // 18:11:59
» H

Du e bäst!

2011-09-09 // 19:55:58
» Stallchiquita

Bara ge igen jag har haft samma jag gav igen och det hjälpte så visa att du är tuff för alla som gillar /har häst är dom tuffaste som finns tänk på det :)

2011-09-09 // 21:36:59
» Matilda

Förstår exakt hur du har det. Blir mobbad varje dag i skolan av en viss person som heter Morgan, hatar honom. Pratat med en lärare. Det gör jag.

2011-09-10 // 12:04:14
» ponnypenny

Mm... Som du ser, så finns vi vid din sida!

2011-09-10 // 16:49:56
» ponnypenny

Alltid!

2011-09-10 // 16:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback