Glad, glad, glad......ledsen.

Hello blogg läsare!
Okej, så. Idag har de varit mycket att göra. Först så körde jag upp Pix och Rocky till holmens.
För som ni vet, så har hon köpt Rocky. Vilket jag tror kommer att gå jätte bra. Pix då? Jo, den här helgen har jag GRYMT mycket att göra. Så, holmens erbjöd sig att ta hand om Pix i helgen. Så Pix kommer tillbaka på måndag.
Så, när jag kört upp dem, så väntade jag på ytterligare en transport. Just de, WILLE! Han är så söt den ponnyn asså, han kanske bara är en c-ponny. Men han är så sjukt duktig och väl riden, Credd till Kungsgården!
Jo, så nu står Classic, Sweetie och Wille här hemma på Soreca. Han ska få stå nu ikväll. Och imon ska han få skritta/trava lite för att vänja sig vid Soreca.
Classic red jag ut med idag, vilket jag tycker gick jätte bra. Jobbade lite kondition med henne, eller "back träning" som man också kan kalla de, galopp upp, skritt ner. Så hon fick jobba lite idag.
Sweetie longerade jag. Och de gick också bra. Ja, så en helt vanlig dag på Soreca, trodde jag. Men...
Jag fick en samtal på eftermiddagen. Från kliniken....
De sa att Dissan började bli bättre, och gissa vad? Han fick komma hem!!!! Så jag åkte och hämtade honom direkt.
Han är så söt min diamant. Han blev jätte glad när han fick se Classic och Sweetie igen. Men han har inte fått träffa Wille än, då jag tror att jag bör vänta lite med de. Men, sen fick jag åka och köpa en massa nya täcken mm till Dissan, back on track var temat. Här ska ni få se.
Back on track - stallbandage
Back on track - värme dyna
Back on track - fleece täcke
Back on track - nät täcke
Back on track - damasker (Fram och bak)
Back on track - lindor
--------------------------------------------------
Så, de var min dag de, nu har jag en liten rolig sak att skriva, FEM SANNINGAR OM MIG SJÄLV:
1: Mitt hjärta är skört, och om "min" ponny dör, så dör jag
2: Ångrar ofta saker jag gjort/sagt
3: Älskar "min" ponny mer än allt i hela världen
4: Jag litar på Soreca
5: Jag är pressad och stressad, orkar snart inte mer...
/R

2011-09-09 | 18:28:49 | | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

ÅHHH! Vad kul att Dissan har blivit bättre! :D

Jag borde också gör lite "5 sanningar om mig själv"

2011-09-09 // 21:30:32
» Kungsgården

He he :) Hoppas att du kommer att trivas med honom!<3

2011-09-09 // 21:51:55
» R

Klart att jag kommer att göra, han är för rolig den killen, nu står han i boxen, bredvid Sweetie och försöker komma på om de faktiskt STÅR en häst där, eller om de är en liten mini hund XD

/R

2011-09-09 // 22:12:29
» ponnypenny

Vem är "Din" ponny? Dissan ellr;)

2011-09-10 // 17:00:58
» R

Ponnypenny: Ja,han också. men jag menade ponnyn jag rider och sköter om på riktigt :´)

/R

2011-09-10 // 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback