God natt, eller kankse god morgon?

Hej hej alla läsare! Okej, jag MÅSTE komma på nya sätt att börja ett inlägg på, i alla fall.
Idag hände inte så mycket. Red alla hästarna (Förutom Dissan och Sweetie) i dressyr. Dvs, jag red Wille, Pix och Classic.
Som ni vet så har jag precis nog med tid för alla mina hästar, nu när dissan är dålig också. Nu tycker ni säkert att jag låter galen, men jag TROR att jag har hittat en ny häst som jag vill köpa. men får se. Saken är den, att jag hinner såklart rida och ta hand om alla mina hästar. Men ta Classic t.ex. Hon kan gå långt den ponnyn, och så har jag knappt tid med henne. Finns de NÅGON där ute som skulle vilja ta hand om henne några veckor/månader? Dock INGET måste, hittar jag ingen bra så har jag kvar henne här. OBS! - Hon säljs ALDRIG!
Och tänk, nu har ni chansen att låna Sorecas egna Classic Electra. Men de klart, de är ju R som äger henne. Så då är hon såklart inte lika intressant, hade J eller S ägt henne så...
--------------------------------------------------------------------------------------
Aja, nu får jag ta och rycka upp mig.
De enda i mina tankar just nu är om våran IRL träff ska bli av. Vill så SJUKT gärna att den ska bli av. Är taggad till max! Att få träffa era underbara människor skulle vara en dröm i sig. Alla er stora, kungsgården, Holmen, Dimsdale(Kungsgården).Med flera.
Herregud, ni har lyckats bli så stora allihop. Ja NI har till och med lyckats med SOreca, för de är NI som har byggt upp Soreca, ja, jag vet att vi tjatar om de hela tiden, men de är SANT!
Och just de, jag skulle vilja utse "veckans blogg" om de e ok S? Eftersom att du inte har hittat någon ny som INTE har varit så, hehe. tog jag mig friheten att hitta en åt dig. Men säg till mig om jag inte får, men men, TO LATE!
Veckans blogg är....*trummvirvel*...
Drottningholm!
För att vara ärlig så visste jag inte riktigt vad jag tyckte om dig i början, förlåt om jag verkar dryg, men de verkade som om du "härmade" Kungsgården lite, men de gjorde du såklart inte! Jätte fina hästar och som jag ser de, uppdatering på topp! Jag tycker att alla små "nya" stall ska få en chans.
Här är din!
Lycka till alla och fortsätt kämpa!
Natti natti!
/R

2011-09-26 | 22:25:04 | | 18 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» stalltinkerbell

Grattis Drottningholm!

2011-09-27 // 07:08:47
» V på Drottningholm

Tack så jätte mycket <3



Självklart så har jag inte försökt härmat Kungsgården <33

2011-09-27 // 07:24:10
» J

Grattis! :D

Kram J

2011-09-27 // 08:12:42
» Kungsgården

Grattis Drottningholm!! :D

Men J... Jag kan tyvärr inte komma till IRL träffen :'( Jag bor väldigt långt bort... Skulle så gärna komma!!

Har jag blivit stor?? :D Wow, trodde att jag var en av de små nya stallen :3 <3 Tack för dina fina ord :)

2011-09-27 // 15:17:13
» Kungsgården

Menar R xD ;)

2011-09-27 // 18:06:36
» R

Kungsgården, gud vad synd! Hade VERKLIGEN sett fram imot att träffa dig. Men som jag skrev tidigare, IRL träffen är INTE bestämd, bara en önskedröm :)

Klart att du är STOR! HUR MÅNGA SOM HELST vill ju köpa dina hästar.

Dra inte ner dig själv, klart att du är stor!

/R

2011-09-27 // 19:20:44
» //R

Jag har också frågat och det gick tyvärr inte! :´´´(

det var för att jag är som kungsgården , jag bor också väldigt långt bort....suck, jag hade verkligen sett fram emot det , men min aföräldrar säger att det är för långt bort och att jag inte får åka dit med tåg eller liknande ensam!

väldigt orättvist va! :´´´´´´´´´´´´´(

men hoppas vi kan mötas någon annanstans , som i mitten av sverige! vad tycks?

2011-09-27 // 20:06:09
» Holmens Stuteri

Men R!! Dina hästar är ju lika bäst som alla andras. Jag lånar gärna Classic. Jag har lite mycket med skolan (Har börjat 7an), och så har jag väääldigt många hästar också. Tycker du mitt stall är stort!? Hehe, jämfört med Soreca är mitt Stuteri ett sandkorn ;)

OH! Jag vill komma till träffen.. Men jag skall kolla om jag skulle kunna ordna det.. Det är trots allt långt att åka ända ner till GBG. Jag bor nämligen uppe i Dalarna (: Men vi får see... Om det är på jullovet och såå, är det väl större chans.. Men vi får hålla tummarna. Sköt om er! Stora kramar från Holmens lilla tjej...

2011-09-28 // 17:43:23
» R

Hej holmen!

Klart att ditt stall är stort, ALLA vill köpa dina hästar. Och dina tävlingar blir småck fulla DIREKT! Ja, jag har också börjat 7:an. Och hinner inte med alla, jag har nämligen hittat en häst...som jag så sjukt gärna vill ha, en häst vars namn börjar på holmens kankse? :D

Jag tror att jag har kvar Classic et tag, får se hur jag gör :)

/R

2011-09-28 // 20:42:09
» ponnypenny

En fråga bara: Är jag bortglömd?, svara ärligt snälla!!! skulle föränkla om du svarade ärligt...

//e

2011-09-28 // 21:06:35
» stalltinkerbell

Eller hur... Jag är ju ett av de små, nya stallen. Är det ingen idé att fortsätta?

2011-09-29 // 21:06:27
» J

Ponnypenny & Tinkerbell: Ni är en av dem stall som jag gillar mest! Och ni är på väg uppåt! Jag lovar! Jag är inne på olika hemsidor ganska ofta och jag tycker att era är jättebra! Allas är bra! Snälla stanna kvar! JAg vill ju det! Alla har rätt till att finnas i lufthästvärlden!!

Kramar J

2011-09-29 // 22:44:48
» S

Ja, asså ni är as grymma! <3

/S

2011-09-30 // 08:13:45
» ponnypenny

aww tack<3<3 älskar er är så snälla! men blev bara så ledsen för stunden:)

//E

2011-09-30 // 18:59:05
» J

<3333 :D

2011-09-30 // 20:16:43
» R(jlrk)

känner mig också ganska bortglömd , så jag vet inte om jag vill lägga ner bloggen!

suck!

känner mig utanför..........men det är kanske för att jag inte skriver så mycket , men ändå! känner mig bara bortglömd!:(:(:(:(

2011-10-03 // 21:44:56
» R(jlrk)

need backup! :(

2011-10-06 // 16:45:45
» Louise&Ada

Jag vill vara med!:D

2011-11-06 // 21:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback