Hästar till salu (Från Stall Whitebrook)

Hej! Här kommer fyra st hästar till salu från Stall whitebrook. Hon får hjälp av oss att sälja hästarna här! :D
---------------------------------------------------

Namn: Lady

Född: 1996

Kön: Sto

Färg: Brun

Ras: New Forest

Mankhöjd: 138

Lady har tävlat upp till LA i dressyr, men har kapacitet för ännu mer. I hoppningen har hon hoppat som högst 85 cm. En jättesnäll ponny som blir en vän för livet!

-------------------------------------------------------------------------------

Namn: Troja

Född: 1996

Kön: Sto

Färg: Skäck

Ras: Tinker

Mankhöjd: 154

Troja är ett piggt litet tinkersto som älskar att bli körd. Pga. av att hon är tinker så är hon inte hoppad så mycket. Men hon kan säkert hoppa lite hinder. I dressyren går hon ganska lätt ner i form och är arbetsvillig.

-------------------------------------------------------------------------

Namn: Snowflake

Född: 2003

Kön: Sto

Färg: Tigirerad

Ras: Appaloosa

Mankhöjd: 155

Fint apaloosasto med mycket bra stam. Hon har visat talang för western så jag vill allra helst att hon kommer någonstans där hon blir tränad i western. Hon är dock rädd för vatten så där finns ett litet problem.. Annars är hon trevlig i all hantering och ridning.

---------------------------------------------------------------

Namn: Fantasy Star

Född: 1999

Kön: Sto

Färg: Skäck

Ras: Welsh

Mankhöjd: 134

Har även tagit beslutet att sälja min hoppstjärna! Fanta är nog den bästa häst jag har haft genom tiderna. Hon är tävlad upp till MSV B i hoppning och LB i dressyr. På träning har hon hoppat 125 bana. Blivande SM-ponny?

--------------------------------------------------------------
Så :) Det var alla hästar ;)

2011-09-08 | 21:34:00 | | 10 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hjerpe stall

Vem ska man mejla? :-)

2011-09-08 // 22:18:22
» J

Hjerpe stall: Du kan maila mig, så kan jag prata med Whitebrook!:D

Kram J

2011-09-09 // 09:19:52
» grållan

Hej!

Jag skule vilja köpa Troja. Om hon fortfarande är till salu så mejla mig!

[email protected]

eller gå in på min hemsida

www.zafirgarden.n.nu



Jag har även svarat på ditt mejl om teräng tävlingen!

hejdå!

2011-09-09 // 14:56:05
» ELLLIINN

fina intreserad av Troja!

2011-09-09 // 18:30:45
» //m

Hej.Jag har mejlat om Fantasy star,Lady.Snäl gå in på hotmailen och svara.

2011-09-09 // 18:50:33
» J

Zafirgården: Ja, Troja finns kvar! Jag ska kolla vad Whitebrook vill ha för pris! :)



ELLLIINN: Zafirgården frågade tyvärr först men om hon inte vill ha honom så går han till dig!



M: Ja jag såg det, och du har fått svar :)



Kram J

2011-09-09 // 21:35:22
» Stallchiquita

hej jag vill gärna köpa snowflake :)

2011-09-09 // 21:39:29
» J

Stall chiquita: Det är tyvärr en annan som vill ha honom. Om hon drar tillbaka sitt bud är du den som först får honom! :D

Kram J

2011-09-09 // 23:11:39
» Whitebrook

Vad roligt att så många är intresserade av mina hästar! :D Titta gärna in på min blogg, så finns det fler hästar. Alla hästar är till salu för rätt pris!! (Nästan)



// Whitebrook

2011-09-10 // 09:56:26
» Sevgi

Är någon av hästarna kvar? Och var ska man mejla? :)

Whiterook, ska jag kolla i din blogg? För jag hitta inget där :s

2012-05-21 // 13:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback