Help...

Innan jag red alla mina hästar och så så var jag och provred tre hästar. Den första var en svart häst. Jättesöt men kunde typ inget i dressyren och var hyperpigg i hoppningen. Nästa var en brun häst. Underbar i både dressyr och hopp men lite tittig och lite... tråkig. Vill ha lite att jobba med iaf. 
Den tredje var Sweet Melody. Hon var rolig att rida. Lite utmaning men samtidigt lyhörd och så. Dock inte så duktig i dressyr och ganska så het i hoppningen. Jag tror inte att dem tre var något för mig... :( Men jag vill verkligen ha en ny häst. Fast jag kanske ska bli av med lite hästar först. Happyland åker snart till Dimsdale(elle kungsgården då...) Alfred ska nog åka hem snart och sedan ska det komma en ny unghäst. Eller kanske problemhäst... Haha, det får bli en överraskning. Kanske avslöjat lite för mycket nu. <3

2011-09-23 | 22:21:56 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» //R

när kommer veckans blogg?

undrar........

2011-09-24 // 11:52:25
» ELLLIIINNN

jaaaa... när kommer veckans blogg???

2011-09-24 // 16:07:10
» stalltinkerbell

Det är väl S som håller i det?

2011-09-24 // 17:00:37
» J

Det är S som håller i veckans blogg. Jag har ingen aning.

Kram J

2011-09-24 // 17:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback