Ingen...

...som har en liten ponnyponny, eller stor häst då? :) Valack, sto eller hingst! D-ponny eller Storhäst! :)
---------------------------------------
Dagen dåe: Idag hoppade jag Fly först.Hon var som en dröm, jätteduktig!! :D Fast jag var inte duktig. Bara störde henne och så hela tiden :( Men jaja, dåliga dagar har alla ibland. Fast jag saknar att ha en annan häst. En som jag inte behöver rida in. Jag skulle aldrig tröttna på Fly men lixom något annat med <3
Sen red jag Happyland, har var superduktig! :) Sedan red jag Anastasia och Alfred, Alla var duktiga! Anastasia fick en tur ut för första gången och det gick super! Har ju inte skrivit om Alfred och Anastasia så mycket men jag dem har varit superduktiga! Alfred är galopperad utan longerlina och svängd i galoppen :) Han har även fått prova på lite hinder med sadel :)
Anastasia är galopperad med longerlina och löshoppad. Hon bockade lite men det var inte så farligt :)
Utrustingen jag och Fly hade idag:
Färg: Beige
Inriktning: Hopp
Jag:
Beige ridjacka
En enkel rosa T-shirt
Beiga ridbyxor, helskodda
Charles Owen ridhjälm
Race safe väst
Ridstövlar
---------
Fly:
Beige schabrak
Rosa/svarta benskydd
Pullarträns
Svart hoppsadel pessoa
Banan som jag och Flt hoppade:
Har jag glömt något? :)

2011-09-22 | 21:51:22 | | 8 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Vippy ( på stallet.se)

Hej J!



Läste överst på ditt inlägg och undrade lite över "Ingen...

...som har en liten ponnyponny, eller stor häst då? :) Valack, sto eller hingst! D-ponny eller Storhäst! :)" Om du förklarar lite om vad det handlade om så kanske jag har ett svar, skulle jag tro... hehe ;) Ett bra svar



Kram ,kramis

2011-09-23 // 10:42:16
» Hjerpe Stall

Hej, idag eller imorn kommer det komma några ponnys & 1 storhäst till hjerpe stall som söker nytt hem ! :)

kolla bloggen ikväll eller imorn! :)



kramar hjerpe stall

2011-09-23 // 15:44:08
» Anonym

Vippy: Hej! Jag ska köpa en ny häst att tävla med och så och jag undrade bara om det inte var någon som hade en häst till salu. Har letat rätt länge nu men ingen verkar ha det och så. Vad var det för ett bra svar du hade?

Kram, Kramis



Hjerpe stall: Kollar in!! :D

Kram J

2011-09-23 // 17:26:58
» Vippy

Okej J! Jag har fyra hästar här hemma, nämligen. En Shettis till utställning, En tinker för skogslunk, en ponny för fälttävlan, hoppning och galopp och en stor häst för dressyr och banhoppning^^ Säg till om någon passar dig, så kan du få mer information. Kan kanske tänka mig att sälja någon, faktiskt ;)

2011-09-24 // 13:27:19
» Vippy

Har föresten en unghingst också. Han är inriden men ej körd. Dessutom väldigt stappig. Men han kan gå långt^^

2011-09-24 // 15:56:24
» MaryJane

fin blogg :)

2011-09-24 // 16:26:05
» J

Vippy: Berätta gärna mer om din stor häst och om ungingsten ,men skicka gärna mail istället. det är mycket lättare att svara på.

[email protected]



MaryJane: Tack! :)

2011-09-24 // 17:04:41
» Julia

Vars har du köpt dom rosa/svarta benskydden?? :)

2011-11-21 // 17:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback