Lala

Vill säga lite saker. Har en massa saker att göra men försöker hinna med detta ändå :) 
Fly var jättefin idag och blev supersvettig! Anstasia lika så. Indie ville inte komma fram idag men stod och kikade på mig länge där jag satt i gräset och gosade med Tropas. Tillslut gick jag tillbaka till stallet. Indie verkar mycket lugnare i hagen nu och ser ut att trivas lite. Börjar slappna av lite.
----------------------------------
Har fått en del komentarer om att ingen är inne på deras bloggar o.s.v. Men alla är lika bra!! Jag lovar! Jag gillar alla nästan lika mycket och jag tänker inte säga någon som jag tycker mer om eller så men det finns en blogg som jag tror är ganska så ensam men som kömpar ändå. Som tror att ingen gillar bloggen men jag gillar den jättemycket! Det finns många jag gillar och jag lovar att alla är lika värda! Så snälla, bara finns där och var med i  gänget! För luftjästgänget måste jag faktiskt säga är underbart! :)
---------------------------------
Vill även säga att platserna till hopptävlingen är slut! På dressyrtävlingen finns det några platser kvar.

2011-09-29 | 22:50:24 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback