lolli bäääääbiiis

imon åker min lille plött Lollipop till hjerpestall.blogg.se där hon ska vara i ca 7 veckor! hon kommer få det as bra. vet det!

men idag så red jag henne för sista gången på alla dom här veckorna...
bara red igenom henne så att hjerpestall ska få henne som den underbara lilla tjej hon är.

hade gjort en sjuuuukt fin outfit i paint, men min dator seeeeeeeeeeeeeeeeeeeegar mest av allt. sååå aa :)

många har frågat om veckans blogg. och nu är det så att det inte blev någon.
han bara inte :(

kommer inte idag heller. tror jag.

men vi seeeees :3

PÖSS

//S

2011-09-26 | 20:53:45 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Custens lufthästar

Till S:

Hej! Blev så himla glad när jag såg vad du hade skrivit om mig på hjerpestall :) Började nästan gråta av lycka:') det kändes inte som om någon uppskattade det jag gjorde men nu märks det att det finns dom som gör det :) tack så mycket! :) <3

2011-09-27 // 15:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback