Misslyckade dagen... men lite bra nyheter oxå!

Okej, dagens ridpass med Classic gick helt enkelt UR DÅLIGT! ALLT gick fel. Hon ville inte göra något som jag bad henne om. Körde lite markarbete idag.
Hon ville inte gå över bommar, inte trava, inte galoppera men inte skritta heller. Hon bara backade och var nära att ställa sig ett antal gånger. Så för mig var de bara att hoppa av och gå igenom hela henne så att hon inte hade ont någonstans. Inga sår i munnen, inte öm någonstans, inte varm om benen. Inte ont av sadeln, inte ont av skorna. Så de var helt enkelt att hon var trött på att arbeta. Efter ett bra tag så gick de hyfsat i alla fall. Och då fick jag sluta, man ska u sluta när de går som bäst.
Men i alla fall, ni ska få se Classic's outfit nu då...
Svart gold medal schabrak
Svart hoppsadel
Svart gold medal huva
Svarta benskydd
Svart pullar träns
Svart förbygel m. martingal
Så, och så min stall outfit för dagen då med..
Svarta ridbyxor
Svart Collage tröja
Back on track strumpor
Svarta stall kängor (Slängde på mig mina svarta ridstövlar när jag skulle rida)
Och så hjälm då såklart, en helt vanlig, svart GPA.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
BRA NYHET!
Nu ska ni få höra något BRA. Som ni vet så är Sorecas årsdag den 28 december. Och jag och J och S har ju lovat er en IRL träff. Då tänkte vi, att varför inte ha träffen på års dagen?! Bra ide va? Och, nu kommer den bästa delen. Som ni vet så finns vi i Gbg. Och då skulle vi kunna träffas på Lisebergs jul marknad! För de första så ger de er en anledning att åka till Gbg. Om ni inte vill förklara allt om Soreca för era föräldrar. Plus att vi då kan gå på Liseberg och ha kul! OCH! Fira Sorecas årsdag! Den här iden tycker vi är helt perfekt. MEN! De är inte säkert att de kommer funka, då de är kring nyår. Då är kanske inte alla hemma. Men ni som tror med er att ni kan komma, kommentera/mejla gärna, så vi vet ungefär hur många vi skulle kunna bli. Detta är som sagt inte säkert, men fattar ni hur perfekt de skulle bli eller?!
Tycks om iden?
MVH
/R

2011-09-24 | 20:43:30 | Outfits | 9 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Maddjo

Jag kommer!! LÄTT:) Vem vill missa det egentligen? :p

2011-09-24 // 21:30:39
» R

Haha, tack :) Som sagt så är de inte bestämt riktigt enu, men som de ser ut så kommer de nog att bli av ;)

/R

2011-09-24 // 21:52:59
» Starlufthästar

Det skulle vara jätte roligt:)Ska fråga mina föräldrar bara:)

2011-09-24 // 23:31:30
» H

Superb ide! Da maste jag bara kolla om ja far... :-) mobben saknar nagra bokstaver;-)

2011-09-25 // 08:17:13
» ponnypenny

Jaa... kanske, jag kan kolla om jag får men haha det skulle vara kul om alla bara kom och presenterade sig: E från Ponnypenny, R från soreca osv XD

//E

2011-09-25 // 09:34:17
» //R

jag ska fråga om jag kan vara med jag med. men det kanske blir problem! men absolut ska jag fråga!

åh, jag skulle bli så glad då!

2011-09-25 // 12:18:09
» //R

men hur många år måste man vara?

2011-09-25 // 12:27:07
» ELLLIINN

alltså jag ska ju också dit!!! jag bor också på västkusten!!! fast i Munkedals kommun!!! I en liten ort med namnet Hedekas! (1 och en halv timma i från Gbg). Känner två fantastiskt härliga kompisar i Gbg och jag ska då hälsa till dom!!

/Elin som hälsar till Sally och Ellenor.

2011-09-25 // 16:10:08
» R

Vad kul att så många VILl komma, ingen åldersgräns såklart! Och vi behöver inte vara där länge, men tänk vilken bra kombination, sorecas årsdag och IRL träff :)



/R

2011-09-25 // 16:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback