nästa

massa plugg i skolan just nu... satsar på att bli veterinär i framtiden så då gäller MVG/A hela vägen! men ligger bara på VG/C just nu :/ SKÄRPNING OCH PLUGGA MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dumma mig...
men detta innebär: ingen tid till bloggen, men sorry. skolan går före...

men nu är det så att jag har haft bloggtorka i ca 1 mån, så komentera vad nästa innläg ska handla om!´antingen det eller så kommer jag inte kunna blogga.
den som kommer på bäst vinner gästbloggning! så komentera massa nu så blir jag glad! :D

håll ut till sorecas årsdag! så ska ni få se ;)

PUSS
//S

2011-09-22 | 21:02:31 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» stalltinkerbell

Vi ska precis börja få betyg nu. Jättestressigt :o Jag vill också bli vetrinär så man får satsa jättemycket

2011-09-23 // 12:02:04
» //R

hej!

ni är som mig!

jag vill också bli vetrinär, så dåhar du rätt, man måste få bra betyg, så det är stressigt med mig också för jag har inte direkt tid med dethära lufthäststuteriet men på något sätt får jag til det!

åh , jag kommer alltid att vilja vara vetrinär!

2011-09-23 // 16:31:50
» ponnypenny

Okej... INTE jag! jag hatar bara att typ ha sprutor och sår... jag kommer typ svimma dåXD

//E

2011-09-23 // 20:20:29
» stalltinkerbell

Har viljat bli vetrinär sen jag föddes typ :P Eller sen jag började skolan, whatever

2011-09-23 // 21:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback