Ny dressyr stjärna hos Soreca!

Hej!
Jo, nu är allt helt bestämt. Jag ska få köpa Wille av Kungsgarden.n.nu.
Han kommer att komma på Fredag p.g.a att jag åker bort under tis - tors. Så, nu undrar jag om någon av er medlemmar skulle kunna tänka er att ta hand om mina hästar (Classic, pix och sweetie) i tre dagar. Måndag, tisdag och onsdag. Eller vad säger ni? Ni får gärna rida dem. Men behöver få svar SNABBT!
Just de, ni kanske vill ha lite Info om Wille.
Namn: Kungens Sir William "Wille"
Kön: Valack
Ras: Holländsk ridponny
Född: 2004 - 03 - 24
U: Kungens Willowie
E: Kungens Sir arthur
Mankhöjd: 134 cm (c-ponny)
Wille är ett dressyr ämne. Har gått mycket höga klasser och är i full tävlings kondition.
Skänkel vikning, öppna , sluta han kan de mesta. En mycket snäll ponny som är lite vaksam mot spray flaskor.
Kommer mer info om honom snart
Så, här har ni honom (OBS - Google bild)
MVH
/R

2011-09-04 | 18:11:32 | | 8 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Dimsdale

Han är jättefin! :)

2011-09-04 // 19:11:29
» J

Jag skulle kunna sköta hästarna men det är inte säkert att jag kan rida dem<3 kanske någon.. ibland typ <3 :) men dem får mat och kärlek iaf, och kanske ett ridpass eller något. Jag har ju skrittmaskin så där kan dem ju gå! :) det är ju som att du går på en lång promenad med dem :)

2011-09-04 // 19:15:19
» R

Perfekt J! Bra, men de är som sagt bara tre, tyvärr. Pix, Classic och Sweetie. Dissan står inne på kliniken. De tar hand om honom där. Classic och Pix behöver i alla fall gå i skritt maskinen. De behöver hållas igång. Sweetie kan dock få stå. I fall du inte hinner. Alla tre kan stå tillsammans, i hage då asså.

Annars e de väl inget?

/R

2011-09-04 // 19:25:20
» stalltinkerbell

Den där ponnyn är en begåvning :) Han har tävlat hos mig och han var hur bra som helst :) Grattis till köpet :)

2011-09-04 // 20:56:06
» J

R: Ja, jag vet :( Men det löser sig med Dissan, jag lovar!! Han kommer få det bra vad som än händer! <3 och du med! Och han är en kämpe!

Nej det var nog iget mer! Dem kan gå som mest 8 st i skrittmaskinen så dem kan gå där medan jag rider. När jag skulle bygga skrittmaskinen så skulle jag först ha en liten där 4 hästar kunde gå men slog sedan till på en större xD <3 men iaf, dem kan gå där, och om jag har tid, så kan jag rida då och då<3 :) hur är Pix och Classic? Ska jag tänka på ngt eller är det något jag behöver veta? Hantering, ridning eller om dem är rädda/inte gillar något :)

2011-09-04 // 21:22:14
» J

Ska jag sköta dem måndag tisdag onsdag? :)

2011-09-04 // 21:23:10
» R

Jupp, måndag, tisdag och onsdag. Nja... Sweetie är ju snäll son ett lamm. Och som jag ser de så är Pix hur snäll som helst. Classic KAn bli lite stirrig när de är för mycket rörelse. Men annars är de nog inget. Och ja, Dissan är på bättrings vägen. De kommer nog gå bra XD

Ridningen då. Pix är snäll, lite osäker när man rider ut dock. Annars en klippa. Classic är också jätte snäll. Men lite het i hoppningen, och kan vara lite svår i dressyren.

/R

2011-09-04 // 21:38:57
» J

Okej, det ska nog gå bra! Jag är ju van vid lite olika hästar :)

Kram J

2011-09-05 // 19:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback