Nya saker + Lite fantasi = Nytt stall!

God kväll!
Idag har de varit en grymt LÅNG dag, började med skola, fram till 20 i två. Sedan var de bara att skynda mig till stallet, och på något sätt lyckas äta där i mellan. I alla fall, när jag kommit till stallet så började jag packa upp alla nya saker som mamma hade lämnat där. Och som jag köpte igår. de var bl.a:
Nya foder hinkar till varje häst, två st per häst
Nya box skyltar, foder start + lite annan info
Nya vatten hinkar (Till de som har vatten hinkar + hagarna)
Och så fick varje häst en ny vardags grimma. 8Ni skulle bara veta hur många som har gått sönder)
Pix fick en ljusblå, fleece fodrad
Classic en helt vanlig svart
Sweetie en rosa med texten "Precious"
Dissan en x-tra mjuk, röd randig
Och Wille en vanlig brun grimma
Så, de var nog de. Så medan hästarna var ute, (De fick middag i hagen) Så fixade jag med stallet. Satte upp nya skyltar mm. Ni vill säkert inte läsa sånt här, men jag har ide torka. SÅ ni får nöja er.
Jag har föresten blivit erbjuden en plats/ ett start nr på samma tävlingar som Holmen. Funderade länge på de då Classic verkligen kan gå långt. men jag kan inte lämna Dissan. Inte nu i alla fall, får se hur jag gör. Men om ni har RIKTIGT tur så lånar jag ut Classic till någon som kan tävla henne. Men jag får se, mina ögonstenar går ALLTID först!
See yá!
/R

2011-09-23 | 22:03:38 | SVAR PÅ TAL | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback