O.M.G!

God morgon alla soreca: or . Nu sitter jag hemma och väntar på att jag ska sticka till skolan.
Har sov morgon...
Men i alla fall. Jag tittade lite på statistiken, och just nu har vi ca 35 besökare PER DAG!
Så, jag räknade lite snabbt ut hur många besökare vid har haft de senaste 90 dagarna.
Det är ingen exakt siffra. Men de är på ett ungefär. Nu ska ni få höra, under de senaste 90-100 dagarna har vi haft hela:
ca 580 000 besökare! Kan ni fatta de eller?! Ja, gud. Nu ska ni dock tänka på, att om ni besöker våran blogg en gång, varje dag, så räknas de, en gång varje dag. Så jag tror INTE att vi har ca 580 000 Personliga besökare om ni fattar
vad jag menar. Men änndå. herre gud..
Aja, nu måste jag sticka.
/R

2011-09-09 | 08:41:34 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

YÄÄH!!

2011-09-09 // 09:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback