Orkar inte mer...

Jag är elak, jag bryr mig inte, jag gör mig till, jag har fult och fett hår... Alla dessa ord.. Jag orkar inte mer. Vem pratar med mig? Vem sviker inte? Sen ska det bara vara förlåt och jag förväntas vara som vanligt.
Jag är tydligen inte värd att trivas heller. Och när jag är glad och börjar få lite självförtroende så bryts det snbbt ned av allt och alla!
Är jag inte bra nog?
/J

2011-09-12 | 20:54:24 | | 8 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Kungsgården

Så ska du inte känna! Du är säkert jättefin och du är jättesnäll! Du är värd allt som gör dig glad :)<3

2011-09-12 // 21:17:01
» S

DU J, ÄR DEN BÄSTA J SOM FINNS!

Ta inte åt dig <3

du peppade mig när jag var nere, vill göra samma sak för dig nu <3

se hur det gick för mig? jag var världens deppiga, men se på mig nu! Jag har en jätte fin kille som verkligen uppskattar mig.

livet går i vågor, i perioder, men kämpa vidare.

ring mig när du har det som svårast, för jag VET riktigt hur du känner dig. Som om man står och skriker, men ingen hör på? jo, den känslan känner jag igen.

imon (om du kommer till min skola imon) så går du RAKA vägen upp till mig och kramar mig. vi kan sätta oss nån stans och gråta ut tillsammans.

när jag är som deppigast så försöker jag att se fram i tiden, och tänka på vänner som fakriskt ställer upp på riktigt <3

och ja, du har rätt att dom flesta sviker. men det finns faktiskt personer som ALDRIG skulle svika, för dom vet hur det är att bli sviken av någon som man litar på.

Jag lovar dig att du ska må bättre inom 1 vecka om jag så ska slå skiten ur dom som trycker ner dig!

för en sak ska dom ha klart för sig, INGEN ich då upprepar jag, INGEN ska få dig att må depp!

står inte ut med att se andra ledsna, och framför allt inte dig.



vi ses snart, lovar! <3



//S

2011-09-12 // 22:09:03
» R

Tänka sig, nu fattar ni att jag hade rätt. Jag sa att de inte gick att lita på någon. Ni sa att de visst går. Jag vill inte verka taskig, men nu får ni lära er de på de svåra viset. Jag har känt likadant, men jag vågade inte ens skriva av mig SÅ mycket på bloggen. Var rädd helt enkelt. Men saker och ting görändras. Men, kom ihåg. Människor, förändras inte. Kanske på utsidan, men ALDRIG på insidan. Hitta något/någon som gör dig glad. Jag hittade något som fick mig att känna mig överlägsen. Försök att göra detsamma. Sluta tänka på allt negativt. Ni har ETT liv. Lev de till fullo! Kom igen. Jag förstår vad ni går igenom. Men att påminna sig själv kommer ALDRIG att göra saker bättre. Ni har mig, ni har Soreca, och mest av allt, ni har våra underbara medlemmar!<3



Yours truly,

R

2011-09-12 // 22:24:30
» J

vet inte vad jag ska skriva.. om jag får säga allvarligt, helt sant så var jag nära att börja gråta. Jag suger verkligen på att skriva texter och det känns som att jag inte hjälper någon... Och så kommer ni, med varsin lång underbar text och får mig att nästan börja gråta. Tack, jag menar det verkligen.

JAg är en sån som inte KAN vara ledsen och gråta i timmar, jag kan inte. Och jag kan inte heller vara depp en särskilt lång tid. Jag vet inte, men om det är något roligt, bara lite eller vad som helst, så är min patetiska depptid över... haha, förlåt men jag var bara tvungen att skriva av mig och nu är det bra... nästan.. för... haha ingen mår väl helt bra hela tiden och det är mycket just nu, vänner, hästar, bloggar och .. ja whatever.. men jag kan inte deppa och tänka på det hela tiden. Något värre måste hända! ;)



Tack för allt ni är verkligen underbara!

Kramisar J <3 <3

2011-09-13 // 12:03:22
» ponnypenny

Hörru J! Det var bättre! Du är ju typ alltid glad, så att se dig ledsen gorde så fruktansvärt ont... tur iaf att det ordnade upp sig... hoppas jag<3<3<3

//E

2011-09-14 // 16:27:47
» J

Ponnypenny: Du är så underbar! :D Tack så mycket! Det känns nästan som om vi är vänner "på riktigt." Som om vi träffats. Vi har typ blivit så bra vänner genom bara detta :D

Kram J

2011-09-14 // 19:40:02
» //R

åh, jag måste bara lägga in en kommentar jag med!

jag håller med om att det är fruktansvärt att se dig vara så ledsen! :( man har själv ingen lust att skriva på bloggen om du är deppig. du är en av mina bloggförebilder! ärligt talat!<3<3<3<3

och jag måste också hålla med om att det är kul när man "ser" dig så glad:)<3333333

jag finns om du vill prata! //R

2011-09-15 // 16:28:44
» J

R på Jlrk: Tack för den fina komentaren! :D <3<3<3



Kram J

2011-09-15 // 21:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback