Ponny till framtiden? *SÅLD*

Hej!
Kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle sätta ut lite hästar som var tillsalu på bloggen? Jo, hehe...
Jag glömde de, men jag tänker sätta ut dem en och en istället.
Nu ska ni få den första:
Namn: After Eight (Affe)
Kön: Valack
Ras: Dartmoor ponny
Färg: Mörkbrun
Född: 2005
Mankhöjd: 1.18
Tävlad i: Gymkhana
Övrigt:
Affe är en ponny med glimten i ögat.
Han är inte så gammal. Men han är snabb som vinden och vänder på fläcken om man ber honom.
Han är tävlad i gymkhana. Och kan gå långt. Lite svår lastad, men de kan tränas bort.
Vad tycker ni? Mejla om ni är intresserade!
----------------------------------------------------------------------------------------------
Så, nu ska ni i alla fall få höra lite annat. Idag så fick jag ta många svåra beslut.
Till att börja med så red jag Pix och Wille, uteritt idag då! Allt gick jätte bra med mina nyaste två små stjärnor.
Sedan så ar de Classic, hon fick ett hårt dressyr pass idag. Hon blev inte så glad, men de gick bra ändå.
När jag såg vad som hade hänt med Holmens Max, så blev jag livrädd för min lilla Dissan, han får fortfarande inte ridas, inte ens skritta överhuvudtaget med ryttare. Men han får ta korta promenader.
Så han fick en promenad på kanske 10 min?
Sedan så har vi Sweetie, henne hinner jag knappt med, eller rättare sagt. Jag är för stor för henne, jag vet inte vad jag ska göra. Min lilla prinsessa.
God natti!
/R

2011-09-16 | 21:33:47 | Hästar/ ponnys till salu! | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Vippy ;)

Hej R! Vad kul att Affe är till salu^^ Jag är lite sugen på en häst ifrån er nu igen, fast ett sto denna gången. Skulle vara någon sorts ponnyras, snabb, uthållig och ett duktigt och ungt ämne för gymkhana! Just nu bor här bara fyra hingstar, så ett sto skulle behövas för att få upp lite av stämningen. Men förstås ska jag se till att bara valackerna får gå med stoet, hehe ;) Har ni något som passar, tror ni? Skriv gärna till mig isåfall, och hälsa S!



Kram!

2011-09-17 // 09:10:08
» ELLLIINN

mmmm måste ha Affe...

2011-09-17 // 19:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback