Startlistor

LD:
  1. Holmen - Goldens Amorina xx
  2. Melissa - Sunny Princess
  3. Marie - Fatima
  4. Stall Tinkerbell - Goldens Amanda xx
  5. Stall Chiquita - Kungens Dochess
  6. Holmen - Holmens Right N Rubian
  7. Country - Samira
  8. Stall Pärlan - Durik
  9. Kungsgården - Kungens Elliott
  10. Pao - Paris
  11. Holmen - Holmens Cappucino
  12. Ponnypenny - Ice Berry
  13. Country - Majky
  14. Isabella - Vindur
  15. Musicline - Penny
  16. Humlegården - Twisted Isadora
  17. Sofia - Zafir
  18. Isabella - Ljosa
LC:
  1. Whitebrook - Candy
  2. Holmen - Holmens Faxette Li'l
  3. Pao - Paris
  4. Holmen - Red hot chilli
  5. J (Soreca) - Fly like a bird
  6. Holmen - Valmons Beautiful Douce x
  7. Ponnypenny - Ice Berry
  8. Maddjo - Ängens silvershigt
  9. Stall Chiquita - Coffie Man
  10. Maddjo (Johanna) - Holmens Blitzey
  11. Stuterimoon(N) - Frizzle
  12. Holmen - Kungens Omega
  13. A (Långedalsridklubb)- Altana
  14. Alice - Samira
  15. Zafirgården - Michael Jackson
  16. Kungsgården - Kungens Under Cover
  17. Holmen - Holmens Amarillo Sunset
  18. ELLLIINN - Bamse
  19. Maddjo (Madde) - Lady
  20. Sofia - Zafir
  21. Isabella - Vindur
LB:
  1. Whitebrook - Starstruck
  2. Holmen - Hjerpestalls Minta
  3. Alice - Samira
  4. Holmen - Holmens Mancho
  5. Stall Pärlan - Madquic blue calippo
  6. Holmen - Holmens Little Puzzel
  7. Country - Manolito
  8. Maddjo (Johanna) - Holmens Blitzey
  9. ELLLIINN - Fly Catcher
  10. Stall Chiquita - Krafs
  11. ELLLIINN - Bamse
  12. J (Soreca) - Fly like a bird
  13. A (Långedalsridklubb) - Altana
  14. Holmen - Holmens Shine of glory
  15. Maddjo (Madde)  - Lady
  16. Kungsgården - Kungens Sir Arthur
  17. Hjerpestall - Caligo
  18. Pao - Paris
  19. Maddjo - Ängens Silvershigt
  20. Stall pärlan - Tortilla
  21. Holmen - Holmens Ih Capall
------------------------------------------------------------
Så, nu följer tre frågor! :D
1. ELLLIINN: Efter att ha börjat läsa bloggen och att jag dessutom skriver mycket om MIN häst Fly så ser jag att du helt plötsligt har en egen häst som heter FLY... Sammanträffande eller kopiering?
2. Glömde jag någon / Fick jag namnet fel?
3. Någon fråga? :D
-------------------------------------------------------------
Jag vet att vissa tycker att det är orättvist att vissa anmäler typ 13 hästar och att det är så många som är med och tävlar och jag tänkte faktiskt på det innan jag lade upp tävlingen och så. Men jag ville se hur det blev om man hade fria händer att ha med så många hästar som möjligt o.s.v.
-------------------------------------------------------------
Happyland är nu fri att bli tingad för den som vill köpa honom i framtiden.

2011-09-11 | 22:25:02 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» stuterimoon (I)

hej

jo stuterimoon var ju med men det är stuterimoon N för att jag är I men det finns en som heter N

tacksam I

2011-09-12 // 13:55:58
» ELLLIINN

HIHI ja Hon heter Fly Catcher. Och är ett engelskt fullblod. Men vad heter din nu igen? Detta var ett sammanträffande!! jag visste att du hade "en" Fly men hade glömde det så det blev så eftersom namnet Fly Catcher kommer i från en film!! jag förstår att du blev misstänksam!! =D

2011-09-12 // 16:38:48
» J

ELLLIINN: Okej, men då får du säga hennes fullständiga namn så att hela namnet hänger med i tävlingen. Haha, ja. Du hade ju bara Bamse först.



Stuterimoon: Jaha, så du är inte med i tävlingen? Bara N?



Kram J

2011-09-12 // 17:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback