STORM!

Herre gud vad de blåser! Jag gick utanför dörren och var nära att blåsa bort!
I alla fall, idag var en riktigt bra dag. När jag kom hem så började jag med att longera Pix, vilket gick jätte bra. Såklart! Hon är så snäll så. Sedan red jag Wille, körde faktiskt lite markarbete. Han var lite osäker i början, men lärde sig snabbt att bommarna inte var farliga, och travade snällt över dem.
Sweetie reds av en liten tjej som ska bli medryttare på henne, jätte kul med tanke på att jag är för stor för henne.
Men, Dissan den stackarn, han står bara inne eller ute i en MINI hage. Men allt för att han ska bli bättre.
Classic hann jag inte med så mycket idag. Men när jag var klar vid halv åtta så var de hennes tur, de hade börjat blåsa enu mer, och började bli mörkt. De kanske låter galet, men Classic är faktiskt inte rädd för blåst, så de var bara på med reflexer och allt. och bege sig ut!
Här ska ni få se:
Classic:
Allround sadel
Reflex schabrak
Gele pad
Svarta sen skydd fram o bak
Ben reflexer (Runt framskydden)
Skippade förbygel idag, fick bli REFLEX BRÖSTA
Reflex ridtäcke
Pullar träns
Och så JAG:
Svarta ridbyxor
Vind/regn reflex jacka
Svart ridhjälm
Hjälm reflex
Ridstövlar m. reflex (De gråa strecken)
Så där. De var min dag de. Ikväll får ni se en massa hästar som behöver nya hem! Håll utkik!
OBS! - R samarbetar med de lokala djur centret för misshandlade djur. Tre av hästarna som har återhämtat sig kommer upp ikväll!
/R

2011-09-13 | 19:44:55 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback