Tävling

Ville bara säga att jag är med på en Teamtävling hos Dimsdale och tipsa om det! Sätt ihop ett lag med 5 medlemmar och var med och tävla!! :D Tävlingen avslutas den 15/9

2011-09-09 | 22:15:51 | | 7 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hjerpe Stall

Den här kommentaren vill jag att alla på soreca ska läsa... & känna sig stolta!

Jag tycker att ni 3 verkar vara helt fantastiska personer, och jag älskar er blogg. Jag började läsa den när jag hade sett er insändare i minhäst, och jag tänkte "den bloggen måste jag besöka" jag hade bara en ponny då nämligen Mulle xd Ingen blogg eller nåt heller.

Iaf jag gick in och jag kommer ihåg ett inlägg jätte väl, det var den där det stod att ni var med i minhäst :D

jag började läsa er blogg, flera gånger om dagen, så kom jag på men varför kan inte jag också starta en blogg ? lufthäst blogg alltså.

Jag skapa en blogg och döpte den till hjerpe stall, o nu läser jag er blogg fortfarande. JAG ÄSLKAR DEN!!

Ni är bäst soreca! såå, vill tacka er, det är ni som gjort så att jag har kunnat ta del av denna undebara lufthäst bloggsvärd! :) om inte ni skickat in er insändare så hade ju inte jag haft hjerpe stall. såå TACK för att ni finns.



KRAMAR HJERPE STALL

2011-09-09 // 22:44:55
» J

Gud vad fint sagt! Jag var ju inte med från början :( Men dessa orden förtjänar verkligen S och R!

Kram J

2011-09-09 // 22:47:58
» R

Tusen tack! De värmer att höra att vi betyder så mycket för er.

Vi älskar Soreca. O ja, vi startade de. Men

De är NI som har byggt upp de till de de är i dag.

Ni betyder minst lika mycket.

Love ya!

/R

2011-09-09 // 22:53:11
» H

Jag älkar soreca!!!

2011-09-10 // 07:41:15
» ponnypenny

Kunde inte soreca starta ett tävlingslag??? isf vill jag verkligen vara med:D:D paxa en plats x)

ps. bara ett förslag:P

//E<3

2011-09-10 // 17:13:55
» Hjerpe Stall

Hej!

Vilken gren ska du tävla med Fly i? :)

kramar hjerpe stall

2011-09-10 // 18:35:17
» J

Ponnypenny: Jag har ett tävlingslag, det är fullt men om det blir en plats ledig! S & R är ju medlemmar i Holmens team. Vad jag vet har Soreca inga planer på ett eget men du kan få stå i kö för mitt lag.



Hjerpe stall: Jag ska tävla i LC och LB :)



Kram J

2011-09-10 // 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback