tbx ;D

nu är  jag äntligen tillbaka helt återställd från allt depp!
kommer nu med nya hårda tag, och nu ska ni få se på update! på måndag...HIHI.
hinner nämligen inte på hela helgen! idag ska jag sova hos några killar med min kompis, och sen ska jag på läger hela helgen. men kanske kommer det upp ett litet innlägg på söndag kväll ;)

ska i vilket fall dra till skolan nu... buhu

sååå vi ses på söndag, och jag hoppas att R och J håller ställningarna på topp!

PUSS
//S

2011-09-16 | 07:26:24 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

Vi håller ställningarna!! :D Skönt att du mår bra igen!! :D <3

Love

J

2011-09-16 // 08:00:36
» //R

åh, tack och lov!

jag kan skriva på min blogg igen! det var det bästa jag hört av dig S! äntligen ingen depp.

de är inge roligt om du ska deppa så mycket så jag inte ens vill skriva på min blogg.

men skönt att du har ruskat bort det.

2011-09-16 // 18:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback