The Winner takes it all!

God kväll blogg läsare!
Jo, som jag har sett så har de flesta ordnat väldigt mycket tävlingar, men, de är NÄSTAN bara hopp/fällttävlands tävlingar. Så, jag hade tänkt ordna en dressyr tävling. Med klasserna L:C , L:B , L:A. Bara tre klasser, i alla fall till att börja med. MEN! Platserna är begränsade. tar inte in hur många som helst, så skynda er! Nu är de dock så, att jag lottar vinnarna. 1:a , 2:a och 3:a. Och som jag har sett på många andra tävlingar, så anmäler sig vissa på kanske 13 hästar!? Vilket jag inte tycker är rättvist, så. Jag har en regel, man får bara anmäla sig på max 3 hästar, ok?
Bra, tävlingen ska äga rum den 25/9. OBS! - Har någon annan de datumet på sin tävling? Förlåt i så fall!
Så, nu är de bara att mejla in till [email protected] och anmäla sig. Här är allt ni ska tänka på.
- Ni får bara anmäla MAX tre hästar!
- I mejlet ska de stå, namn på dig , namn på hästen , och klassen du vill tävla i
- Märk mejlet med "Dressyr tävling R" eller något liknande.
- Startlistor kommer upp den 23/9
Så, jag tror att de var allt. Och kom ihåg, ni får INTE anmäla er via kommentarer. Bara mejl.
Kommer nog ett inlägg på morgonen imon då jag börjar 12.
MVH
/R

2011-09-11 | 21:07:36 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback