till 100 %

är till 100 % återställd nu efter konfan! im sooooooooooooooooo in love in 2 guys ;)

men till hästarnan nu då! :

efter allt depp så har bara medryttare ridit mina hästar förutom Prins som lever upp till namnet han fått!
så mjuk och försiktig.men vi red bara lite paddocken i torsdags för att vänja honom vid allt <3
sen fredag och lördag har vi ridit ut och longerat. lite osäker på nya saker ute i skogen, men säg en häst som inte reagerar för nått HELT NYTT.
idag red jag Q i manegen, där jobbade vi framförallt på att mjuka upp i båda varven då han är lite stel i vänster (som också är mitt svåra varv.) gick la sådär efter några bocksprång ;)

red också ut en sväng med Hip Hop. galen som vanligt och busade så fort hon såg en myra ;) men hon är underbar! lilla pluttan :3

har även varit på IFK GBG- MALMÖ FF som sagt och det blev 0-0 :( lite tråkigt resultat, men aa.

börjar kl 11 imon ;D såå fett nice ju!

vill ni ha musik tips eller nåt sånt så fixar jag det :D säg bara till!

-------------

PS. läsar komentar:

Maddjo om Konfan <3:
Kan inte du lägga upp en bild på honom?


SVAR: Nej, tyvärr skulle villja, för jag vill sitta och titta på honom dagarna i ända <3

//S

2011-09-11 | 19:30:35 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback