TILLBAKA PÅ SORECA

har en stor nyhet!
ROXIE mitt gotlandsruss har kommit hem till soreca igen efter en tid hos Ponnypenny.
dom 2 trivdes inte så bra ihop, så ja. här har vi det lilla trollet igen!
men jag klarar inte att ha så många hästar här hemma för tillfället.
kan skriva alla jag har just nu ifall ni inte minns :)

Power ful.
Prince Q.
Lollipop.
Prins.
Sammy boy.
Lakrits.
Hip Hop.
och nu Roxie då.

så nu är denna lilla pärla åter ute på marknaden igen!

Namn: Roxie.
Ålder: 15.
Kön: sto.
Färg: fux.
Kat. : B-ponny.
Ras: renrasigt gotlandsruss.
Föl: Cherry Pie, Red Wine.

Övrigt:
denna lilla pärla var den 3:e hästen jag hade. var avelsto här på soreca ett tag, men såldes då vidare.
hon passar på på ridskola så som den första hästen.
lätt på foten, men riktigt bergsäker.
hon har hoppat som högst 90 cm (!). och för att ha varit så tjock en gång i tiden, så bara flöööög hon över!
även tränings tävlat gymkhana (stavning) med bra resultat.
hon är inkörd.
HEM VIKTIGARE ÄN PRISET.
vill att hon ska komma till ett ställe där hon kan få stanna...




finns ingen som denna lilla hästen...
intresserad?
maila till [email protected] :D

puss på er!
//S


2011-09-19 | 10:55:37 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Stallchiquita

Hej jag skulle gärna vilja köpa henne :)

2011-09-21 // 16:04:02
» ELLLIINN

jag kan köpa henne!!! <3 Jag är intresserad av de flesta!!!

2011-09-22 // 20:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback