underbara personer <3

som rubriken säer så är ni underbara människor! <3
ja, jag har det inte alltid så lätt, men vem har? men tack för att ni finns :') vad skulle jag göra om jag inte fått alla fina komentarer!
mår inte bra än, men det e la liiiite bättre. ska på läger med konfan idag (konfirmationen) och vi ska sova i kyrkan och sånt. blir la kul om jag ska sitta i ett hörn och titta in i kyrkväggen medans alla andra tittar på mig i smyg och skrattar åt mig. trodde förra veckan att det skulle bli jätte kul, men nu vet jag inte längre....
önskar att ni läsare var här med mig nu! och R och J... kom hit! orkar ju inte mer! ser ut som om jag har sjukt kul i skolan med MASSA vänner! men allt är igentligen bara ett spel... FUSK! inget av det stämmer.
jo, kanske någon enstaka, men inge triktig ÄKTA.
var ute med en "kompis" och några killar från klassen igår. alla satt och rökte och var tydligen as tuffa. inte jag då såklart! :O men sen blåste en av killarna rök i mitt ansikte. kom hem och luktade riktigt mycket rök.
det värsta var att pappa trodde att jag rökt.
att han tror att jag gör sånt! var inte ute länge heller. bara till typ kl 1 ? och då tror han att ja rökt.
sitter och gråter nu. lyssnar på depp musik.

HAHA.

vill bara sova bort allt och vakna upp och vara uppskattad av NÅGON.
jag är otroligt kär just nu, men den personen... ja... fattar det inte.

vill bara skrika så högt jag kan att jag hatar mig själv.
tänk om ni visste vem jag var och bara kunde skriva till mig på FB eller bättre upp, komma HIT! bara sitta hos mig när jag gråter och bara lyssna. min dröm.just nu finns det inga bättre personer än ni. inga andra jag riktigt kan lita på.
R har sagt förut att man inte kan lita på någon, trodde inte på det först. det var den tiden då jag hade vänner överallt och runt mig 24/7.
alla älskade mig och jag älskade dom.
men nu, nu inser jag att allt det R sa stämde. det stämde till 100 %.men kan inte lita på NÅGON. alla sviker. kan jag änns lita på er? har ju liksom aldrig träffat er? bara snackat lite på mail mm.¨
men en sak! jag har öppnat mitt liv åt er. det är en sak jag aldrig annars gör.ni vet nog mer om mig än mina andra kompisar gör. fast än ni inte änns vet vem jag är. aldrig sett mig på riktigt.
kommer ett inlägg om MIG sen. kanske låter ego nu men, vill att ni sak veta lite mer om mig.
Ska gå och deppa igen nu då.

//S

2011-09-10 | 13:31:33 | | 9 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» stalltinkerbell

Håller med dig om kompisarna, de sviker hela j****a tiden. Allt är ett spel, inga är riktiga kompisar. Har bara en ända riktig kompis med den bor på andra sidan Sverige :'(

2011-09-10 // 14:06:02
» Kungsgården

Gud, vill bara åka och krama om dig och säga att allt ska bli bra! ♥ Men det är totalt omöjligt. Men om ihåg, finns! ♥

2011-09-10 // 14:28:42
» stuterimoon

gud jag håller helt med dig jag har det också så men ditt är mycket värre. kompisar sviker en hela tiden. jag älskar eran blogg.

2011-09-10 // 14:32:33
» stalltinkerbell

Vill åka till dig men det går inte :( Kom ihåg att jag tänker på dig och finns om du vill prata

2011-09-10 // 14:39:13
» Maddjo

Jag har inte heller nån riktig kompis! Men kan inte vi ( alla som läser och sköter Soreca) typ träffas och gå på liseberg eller nåt nån gång?

2011-09-10 // 15:45:15
» H

Vi alla finns här för dig! <3 Bara att mejla så svarar jag! I promise! Tro mig, har har också mått så jävla dåligt. Kanske inte på exakt samma sätt, men nästan. Fast det slutade positivt trots att jag fortfarande får återfall, då jag och min kompis (Ja, jag var inte säker på om hon var en kompis eller inte då men nu tvivlar jag inte)kom närmre än någonsin. Kom ihåg att vi finns, och dina hästar <3

2011-09-10 // 17:12:40
» ponnypenny

Yes, vet vad du menar... min kompis (TRODDE JAG JA!) bara räckte långfingret till mig på gympan och en massa andra och började säga dumma saker och alla bar:

-Jaja, ta det lungt hon menar det inte. Men F*N HELLER klart man menar det man gör!

Men bara så du vet, jag finns, alla ovanför mig finns! så att.... om du skulle behöva någon att tja, typ prata med eller ngt så kan du bara mejla någon:)

Love//E

2011-09-10 // 17:24:15
» Hjerpe Stall

bara att mejla om du vill prata ♥

jag är också kär, men typ sumpa chansen när vi snacka på facebook, åhh gjorde bort mig totalt....



kram hjerpe stall

2011-09-10 // 18:42:52
» Maddjo

Det gjorde jag med! Så j**** pinsamt elr hur?

2011-09-10 // 19:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback