vill ni inte... *SÅLDA*

... att jag ska blogga eller? bad er att komma med förslag till min bloggning annars så skulle jag inte blogga, men ingenting. lite besviken faktiskt.
men får la göra det ändå och få upp statestiken igen... den ligger bara på topp när alla 3 bloggar.

jag har ju just nu 7 st hästar, men ska sälja  en och lämna ut en på foder nu.

till salu!

Sammy Boy (Sammy).

Ålder: 10 år.
Ras: Fjording.
Kön: valack.
Färg: Black.
Kat. D-ponny.
inriktning: allround
Pris: 70 000 LP.

Övrig info:
Sammy är, och kommer alltid att vara min stora nalle.
han kom till Soreca förra året och var då rädd för allt och alla. men jag tänkte bara att detta var en sån underbar häst så det fanns inte!
men stark var han. stack alltid, bockade, kickade, orkade inte arbeta mm.
det var bara att jobba på! och nu kan till och med min lilla syster rida honom utan problem.
passar dock inte på ridskola då han gillar att hålla sig till 1 ryttare.
han kommer gå långt!
har startat LB hopp och LC dressyr. en ponny att utvecklas med!





Och den som lånas ut på foder i MAX 8 VECKOR!:

Lollipop (Lolli).

Ålder: 12 år.
Ras: korsning.
Kön: sto.
Färg: fux.
Kat.: B-ponny.
Inriktning: Dressyr.

Övrig info:
Denna ponnyn är mitt allt. hon och jag föralltid.
hon var min första häst och kom till mig tillsammans med Power. jag har lagt ut henne på annons tidigare här på bloggen och då var hon så populär att jag inte visste vad jag skulle göra, och drog tillbaka annonsen.
riktigt bra läromästare som ger allt om hennes ryttare ger det tillbaka.
passar lika bra på ridskola så som att tävla eliten med!
riktar mest in mig på dressyr med henne, men går lika bra i hoppning och vänder på en femma.
FEI dressyr. MSV B hoppning.
jag är förstor för att tävla henne nu, men har inte hjärta att sälja henne. så foder fick det bli!



---------------------------------------------------------------------------------------------

är du intresserad? maila till [email protected]

2011-09-25 | 19:31:23 | Hästar/ ponnys till salu! | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Kungsgården

Varför var det ingen veckans blogg?

2011-09-25 // 21:03:35
» Kungsgården

Varför var det ingen veckans blogg?

2011-09-25 // 21:03:50
» stalltinkerbell

Men ni kan väl göra fler videor :) Eller en tävling där man vinner en gästbloggning :)

2011-09-25 // 21:48:35
» //R

ja, när kommer veckans blogg?

skulle vara tacksam för svar!

2011-09-26 // 15:44:05
» //M

Hej.Har mejlat om sammy boy.

2011-09-28 // 14:21:49
» sara

Asså fy fan säger jag bara!!!! Det här var min häst och han hette Riggoletto och Lollipop!!!, men han är död nu för att han blev sparkad i hagen och vi var tvungna att avliva honom. Jag köpte honom från den ridskolan jag red på.
Fy fan för att du tar någon bild som du hittat på google och låssas att det är din häst!!! Fy faaaaaannn!!!! Du är en jävligt vidrig person som gör så!!!!!!!!

2014-09-06 // 08:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback