Fly

Hej! Igår var det den första tävlingen på VÄLDIGT länge för mig och Fly, vi var på vigganstuteri och hoppade :)
Det gick super och jag är nöjd. Det var endast en klass men det räckte. Vi kom trea och tycker att det är väldigt bra för att ha varit så länge sen vi tävlade. Hon var fin, men jag pressade henne inte. Tror faktiskt att det hade gått bättre om jag hade pressat henne lite, men jag ville inte det för första gången, och tänk vad bra det gick trots att vi tog det lugnt :)
Här är vår outfit :)
Transporten:
Hösegel att äta ur i transporten
När vi tävlade: (man skulle klä ut sig till ngt påskaktigt, så vi blev oranga)
Jag:
Fly:
Påskfjädrar att ha i svansen
Så Fly fick altså bara sig en liten prommis idag:)
Kram J

2012-04-10 | 20:01:03 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback