Går det framåt, eller var Maybe bara snäll idag...?

Haha, ja som rubriken säger, börjar hon verkligen bli bättre eller är det bara att hon var ovanligt snäll och mysig idag...? <3
Jag är i alla fall jätte nöjd med henne! Vi började i paddocken där vi red lite dressyr, är dock lite sur på att hon inte har någon dressyrsadel, bara allround, men men. Vi red fram med mycket skänkelvikningar, och de var långt ifrån perfekta, men det gick, och de har aldrig varit så bra förut.
Sedan gjorde jag mycket galoppövningar, försökte ha så mycket omväxling som möjligt för att hon inte skulle börja krångla, och hon krånglade inte :)
Så, som belöning red jag ut i skogen, vilket hon tyckte var jätteroligt och var jättelugn och fin trots att det blåste.
Outfit:
Jag:
Maybe (har bara rosa till henne för tillfället för hon är ju inte min... och ägarna skickade bara med rosa saker xD)
Kram J

2012-04-01 | 21:15:25 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback