Hoppning på Fly

Jag hoppade med Fly idag, vilket, hm... INTE gick särskilt bra. jag har nästan vant mig vid att hon är den "duktiga" av mina hästar, en som både är inriden och som är snäll och normal, men nej då... Hon och Maybe har bytt personlighet... -.-
Jag började i alla fall att rida fram med mycket skänkelvikningar och så, det gick bra, men så fort jag fattade galopp bockade hon som en tokig! ^^
Jag blev lite sur på henne och drog upp huvudet, cóch då blev det tvärstopp. Haha, jag gled fram på halsen och tog stöd på mankammen för att komma ner i sadeln igen, men då sänker hon huvudet och kliar sig på frambenet så jag åker rutchkana ner för halsen och landade så vackert på marken... grr. Fly blir skitglad och tänkte sticka, men jag höll i tyglarna så hon blev skitsur xD
Jag satt i alla fall upp igen och då var det bättre, fast när jag började hoppa började det om. Hon hoppade nära, rev, långt ifrån så att det kändes som om vi skulle krascha i hindret och hon tvärstoppade ett antal gånger... Massor av gånger sprang hon förbi helt plötsligt också... Hjälp.
Jag kämpade i alla fall på och i slutet hoppade jag en bana som gick hyfsat bra. Trött tjej följde med mig in i stallet sen igen och blev avduschad... Puh, jag överlevde... -.-
Samma bana som Maybes:
Övn 1
Övn 2
Övn 3
Övn 4
Övn bana
Outfit:
Jag:
Fly:
Kram J

2012-04-04 | 21:16:22 | Outfits | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Kan ni inte ha några hästar till salu? (Alltså INTE era hästar utan typ som när din kompis slutade med Lufthästar)



Kram Neiwada<33

2012-04-06 // 08:19:09
» Dimsdale

Hej Soreca!

WOW, det var länge sedan! (Känns det som)

Jag ville bara kika in och säga att jag startar upp smått :]

Och jag undrar om ni kan göra en sak för mig... Eftersom att jag har varit så oaktiv så länge, kan ni skriva upp vilka lufthäststall som är aktiva, har hästar till salu o.s.v? De jag brukade prata med innan jag tog min paus har slutat helt!

Ha det bra!

//Dimsdale

2012-04-06 // 13:39:22
» Matilda

hej snälla var har du fått tag på dem gula benskydden? vad för märke osv

2012-04-16 // 14:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback