Lalalalala......My bad

Hello!
Jo, först och främst vill jag be om ursäkt för att jag inte bloggat, har helt enkelt inte hunnit.
Båda mina tjejer har dressyr tränats under de senaste dagarna. Som har gått... helt OK. Inte extremt bra, men inte åt skogen heller. Så.. jag är väl nöjd helt enkelt.
Idag, så SPÖ regnade de!!! I alla fall typ HELA förmiddagen och typ fram till halv två?
Så, innan jag börjar prata om dagen vill jag säga att jag har uppdaterat "R´s sadelkammare" så nu är alla Mirjas grejer borta (BTW! - Mirja åkte tillbaka till Neiwada, till hennes syter istället)
Och så har Classic fått en ny hoppsadel (yey!) och lite smått och gott.
Så, idag så fick Classic gå i skritten (Lånar J´s skrittmaskinXD) eftersom att hon blir så stoig och jobbig när de häll regnar som de gjorde idag.
Pix red jag lite med i manegen, jag var ur trött idag. Så jag orkade inte så mycket. Men ett litet pass på ca 40 min blev de i alla fall, här har ni våran outfit:
PIX:
JAG:
Så, och så får ni se Classics outfit i skritten:
/R

2012-04-25 | 20:16:32 | Outfits | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Min syster ville inte ha tillbaka Mirja just nu för hon har 2 ponnys och tycker det räcker XD Men om hon ångrar sig och vill ha Mirja säger jag till :-)

Kram Neiwada

2012-04-25 // 21:15:37
» Jenny

Fin blogg! :)

2012-04-28 // 00:09:41
» ponnypenny

Hej :) Jo, tänkte bara fråga, när kommer vinnarna från tävlingarna upp? :)

2012-04-28 // 16:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback