Longering med Mirja

Hej hej!
Ledsen för dålig uppdatering. I all afall, idag så longerade jag Mirja.
Med inspänningar och en longerings gjord för att hon skulle jobba rätt med ryggen.
Så, som ni vet så öser regnet ner här nu i Gbg, usch! :P
Så, jag mockade rent i boxarna, la in nya spån balar, fyllde på med vatten och la in hö. Sedan tog jag in hästarna och bytte de blöta regntäckerna mot gosiga stall/inne täcken.
Men, så tog jag ju ut Mirja då för att longera henne, i manegen såklart!
Hon var jätte snäll, och travade på där som om hon aldrig gjort något annat. Ja, de finns inte så mycket mer att säga. Här har ni hennes outfit:
Kort sagt: Longerings gjord, underlag, longerlina, träns (utan tyglar), inspännings tyglar, senskydd (fram)
/R

2012-04-10 | 18:53:45 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback