Ni kommer inte tro de!

Vet ni vad?! Ni kommer inte kunna tro vad som just hände!
I alla fall, jag ska berätta lite om min dag. Idag så har jag haft fin besök här på Soreca. Lina och hennes mamma (Dissans och Pix fodervärdar) var här idag. Och vi dressyr tränade. De var för söta Lina och Dissan, jag lärde Dissan för länge sedan att gå in själv i transporten. Så nu kan Lina bara släppa honom på gårdsplanen och säga "Gå in" och så går lilla prinsen in! Haha! Sötisar!
I alla fall, så red jag Mirja, Lina Dissan och hennes Mamma Pix. Classic, har gått så hårt de senaste dagarna, så hon fick vila.
I alla fall, så var Mirja rejält jobbig idag, ställde sig och studdsade, backade och ville inte alls vara med.
Så, efter ett tag så fick Linas mamma sitta upp på henne, och så fick jag sätta mig på Pix lite.
Här har ni hästarnas outfits för dagen:
Dissan:
Transporten:
Ridningen:
Pix:
I transporten:
I ridningen:
Mirja:
------------------------------------------------------------
Så, jag ska berätta lite mer om dagen srtax, men jag vill ha ERA gissningar av vad som just hänt! Berättar inte innan! Kom igen!!
/R

2012-04-19 | 17:48:11 | Outfits | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EELLIINN

http://stallskogsstjarnan.webblogg.se/2012/april/vem-alskar-inte-spirit-lat-till-er.html#comment



TILL ALLA LÄSARE!

2012-04-19 // 19:16:43
» Olivia

Hum... Pix eller Classic kanske ska få ett föl?



Kram Olivia =)

2012-04-19 // 19:36:24
» ponnypenny

Hmmm... Vet inte... Kanske en ny häst? ;)

2012-04-19 // 20:56:30
» Moa

Det gick jätte bra?

2012-04-19 // 21:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback