Queens ridning

Hej! Jag har ju ridit Queen en del också, vilket har gått väldigt bra faktiskt. Vi har fortsatt skritta och trava och vi har även promenerat ut en bit.
Idag värmde jag upp som vanligt, genom att longera. Sedan satt jag upp och blev longerad, vilket gick super. Hon börjar verkligen spänna av nu. Så vi provade att lära henne att bli lite styrd av mig. Det gick hyfsat bra även om hon svängde sent. Vi har ju styrt utan en ryttare på ryggen förut också. Sedan tog vi även ett varv i galopp. Verkligen kul att komma så långt på såhär kort tid! Duktiga tjejen! :)
Outfit:
Jag:
Queen:
Kram J

2012-04-04 | 20:55:09 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback