Resultat, dressyren

Här kommer resultaten till dressyren...
--
A, B och C-ponnyer:
Ingen var med här...
--
D-ponnyer:
1:a. R (soreca) - Holmens little Pixie - Grattis, du får...och... en valfri outfit, maila mig
2:a. J - Fly Like A Bird - Grattis, jag får...  och... 
3:a. EF - Vanilla Ice - Grattis, du får...
--
Hästar:
1:a. Whitebrook - Blue magic - Grattis, du får...  och en gästbloggning. Maila mig!
2:a. Saranghae - Capo - Grattis, du får...  och en valfri outfit, maila mig!
3:a. Rosgården - Raise me to the Sky - Grattis, du får... och... 
4:a. Neiwada - Wild Wonder - Grattis, du får... 
5:a. Pao (stall pearl sunlight - Lagavoulin - Grattis, du får...
--
Grattis allihop! :)
Kram J

2012-04-28 | 22:47:10 | Tävlingar | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LuftLycka

Hej när startar du nästa tävling. Jag vill gärna vara med i den!:)

2012-05-01 // 18:22:52
» Saranghae

Jag skulle vilja ha en mörkgrön outfit till capo;)

2012-05-02 // 22:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback