Resultat hoppning

Hej. För det första vill jag bara säga att Flys markarbete kom på fel dag... haha. Det var IDAG jag red markarbete... Igår var det hopptävling.. Imorgon vilar hon... <3
Här kommer i alla fall resultaten...
--
A- ponnyer:
Här var ingen med...
--
B- och C-ponnyer:
1:a. T - Tussan - Grattis! Du får...  och en egen häst! Det kommer i ett eget inlägg sedan :)
2:a. Ponnypenny - Champion - Grattis! Du får... och en valfri outfit. Maila mig!
3:a. R (soreca) - Classic Electra - Grattis! Du får... och... 
4:a. EF - Puffan - Grattis! Du får...
5:a. Whitebrook - Calippo - Grattis! Du får... 
--
D-ponnyer:
1:a. Saranghae - Star - Grattis! Du får...  och en häst! Det kommer upp i ett annat inlägg :)
2:a. J - Fly Like A Bird - Grattis! Jag får... och... 
3:a. E - Smoothie - Grattis! Du får... 
4:a. R (soreca) - Holmens little Pixie - Grattis! Du får... 
--
Hästar:
1:a. Rosgården - Raise me to the Sky - Grattis! Du får...  och... 
2:a. Pao (stal pearl sunlight) - Lagavoulin - Grattis! Du får... 
3:a. Patricia - Something Royal ox - Grattis! Du får... 
--
Grattis allihop!
Kram J

2012-04-30 | 14:17:29 | Tävlingar | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Loppan

Hur fick du in texterna "Raise Me To The Sky" och "Fly Like A Bird" på täcket och schabraket?

2012-04-30 // 21:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback