Tävlings dag nr.1

Hej hej!
Jo, som ni vet så drog Neiwada igång sina tävlingar idag, med hoppningen!
Jag startade tillsamans med Classic, i c-ponny klassen.
Hon kändes helt okej, men jag kunde inte sattsa då hon var lite ur balans, men felfria blev vi och 5:a totalt just nu.
Så jag är nöjd med de.
Så, imorse var de bara att dra iväg, med Classic i transporten, mot Neiwada!
TYCKER ALLA SKA SÄGA GRATTIS TILL NEIWADA; HON FYLLER HELA 13 ÅR!
På tävlings platsen var Classic lugn som bara den, hon är ju van att tävla. Jag sätter ALLTID en röd rossett i svansen på henne, för att hon kan bli lite "stoig" och sparka ut med bakbena, så för säkerhets skull sätter jag på en röd rossett.
Ja, de finns väl inte mycket mer att säga, när vi kom hem så promenerade jag ut med henne, så att hon skulle få sträcka på benen. Imon taggar vi dressyr!
Våran tävlings outfit:
Kort sagt: Svart pullarträns, svart hoppsadel, svarta skydd, svart föbygel m. avtagbar martingal. Blått schabrak
I transporten:
Kort sagt: Blå transport skydd, blått fleece täcke, brun lädergrimma
Jag:
Kort sgat: Vita ridbyxor, blå kavaj, svarta stövlar, svart hjälm.
En mycket lyckad tävlings dag, imon ska vi visa dem vad vi går för Classic gumman! <3
/R

2012-04-01 | 19:47:06 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Tack gumman!<3

2012-04-01 // 20:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback