Underbar kommentar!

Soreca.
Jag är så imponerad av er. Ni fanns där när jag först upptäckte lufthästar, och ni finns där fortfarande, medans många andra har lagt av, en efter en...
Med eran insändare i Min Häst så var det NI som satte igång hela denna "lufthäst kretsen" och sedan har många andra gjort som ni och startat en blogg om lufthästar, och det händer fortfarande att nya lufthästbloggar skapas, och jag tror, att så länge ni finns kvar så kommer det att vara så! 
Jag tycker verkligen om er, J och R, och jag tycker verkligen att ni är fantastiska och gör ett fantastiskt jobb med era lufthästar!
Jag hoppas att en dag någon skriver en liknane text till mig på ponnypenny och att jag kan känna mig lika värdig till den som jag tycker att ni ska känna er värdiga denna, för att jag skulle aldrig skriva detta om jag inte menade verkligen varenda ord!!
//Er vän E
Svar: Åhh, tack! Verkligen helt underbart att få en så otroligt fin kommentar! Det var verkligen jätteroligt och du faktiskt inte är en av de bloggar som "kommit och gått" utan du har också funnits där hela tiden! Du är verkligen en av de som alltid varit igång och hjälp Soreca från att sluta. Det är alla ni som läser och kommenterar som håller upp oss! Tack så otroligt mycket för kommentaren och för allt du har gjort för oss! Love you!
Kramar J

2012-04-30 | 21:14:59 | SVAR PÅ TAL | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ponnypenny

Aww det var så lite <3

Kram

//E

2012-05-01 // 09:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback