Vi är för bra asså! <3

Hej!
Jo, jag var (precis som J) och tävlade i påsk-hoppet hos viggan igår. Och gissa om de gick bra eller? Jo... em.. asså, vi vann! TÄNK att jag nästan visste att de skulle gå bra för oss den här gången.
Jo, hon kändes riktigt fräch på banan, och allt bara flöt på. Med tanke på att det här mest var för skojs skulle. Så tycker jag att de gick hur bra som helst, Classic har ju inte varit helt "frisk" de senaste tävlingarna. Eller jo, men hon har inte varit med på noterna, alls. Men igår så bara klickade de. Och den känslan är så skön!
Kan ni gissa vad vi var utklädda till? Ett ägg! Classic är ju skimmel också så.. ja, här har ni våran outfit:
Transporten:
Kort sagt: Brun läder grimma, blå transport skydd, och blått fleece täcke
Tävlingen,
Classic:
Kort sagt: Svart hoppsadel, vitt träns (snodde Mirjas), vitt schabrak, svart förbygel m. martingal, vita skydd (Samma här, Mirjas)
Jag:
Kort sagt: Vita ridbyxor, vit tröja, och så hade jag en snäll vän som lånade mig hennes vita GPA hjälm, (Hade även svarta ridstövlar)
Yey! :)
/R

2012-04-10 | 21:52:04 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Grattis!

2012-04-13 // 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback