25/8

Hej!
Jo, eftersom att jag inte hann blogga igår, så kör jag ett inlägg om gårdagen idag!
Igår fick Pix en promenad, och sedan badades hon och knoppades till hopp SM. 
Lillan fick stå då jag inte hade tid till att fixa alla, pga av tävlingen. 
Efter att Pix vad klar ställde jag henne i boxen med stallabandage och ett sommartäcke. 
Här får ni vår tävlings outfit:
(Visar bara vad jag hade på Pix)
Även Classic skulle tävla dagen efter, fast bara i en förklass i LB. Henne badade jag, och knoppade henne med. Satte sedan på henne stallbandage och ett täcke och ställde in henne i boxen, här har ni hennes tävlingsoutfit för hopp SM förklass:
 
/R

2012-08-26 | 15:31:00 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback